13 oktober 2020 - 14:20 - Marokko
Marokkaans drankbedrijf ’Société Boissons du Maroc’ heeft het moeilijk door de coronacrisis. Om die reden heeft het bedrijf de verkoopprijs van haar biermerken verhoogd.
De groothandelsprijs voor een blikje Flag Pils of Stork van 33 cl is gestegen van 11 naar 12 dirham, een stijging van 10%. De reactie van slijterijen liet niet lang op zich wachten, de prijzen van het bier die het drankenbedrijf maakt, werden onmiddellijk verhoogd met 5 dirham. Voor consumenten is dit slecht nieuws.
Bedrijvengroep ’Société des Boissons du Maroc’ behaalde in de eerste helft van 2020 een nettowinst van 33 miljoen dirham, dat is een daling van 65% ten opzichte van het jaar daarvoor in dezelfde periode.
Lichaam vrouw gedumpt bij ziekenhuis in Marokko
ElGrandeToto weigert podium te delen met Saad Lamjarred
Ouders krijgen gelijk, baby in Marokko mag ’Massinissa’ heten
Strafschop bevrijdt Marokko en leidt tot kwartfinaleplek
Marokko’s cannabisbazen komen naar Amsterdam
Influencer Yasmin was eigenlijk een man, schandaal in Arabische wereld
Lichaam vrouw gedumpt bij ziekenhuis in Marokko
Ouders krijgen gelijk, baby in Marokko mag ’Massinissa’ heten
Strafschop bevrijdt Marokko en leidt tot kwartfinaleplek
Marokko’s cannabisbazen komen naar Amsterdam
Influencer Yasmin was eigenlijk een man, schandaal in Arabische wereld
Toerist deelt gevaarlijke achtervolging taxichauffeur in Marokko
Tanger kampt met herhaalde bouwblunders
Emotioneel afscheid toerist van Marokko gaat viral (video)