Atlas Leeuwen begonnen met training voor WK-2022
Het Marokkaans elftal is maandag aan de eerste training voor de komende duels van Marokko in de WK-kwalificatiereeks begonnen.
22 september 2021 - 18:20 - Sport
De kwalificatiewedstrijden voor het WK-2022 van de Atlas Leeuwen tegen Guinee en Guinee-Bissau zullen uiteindelijk in Marokko worden gespeeld.
Een bron van de Afrikaanse voetbalbond (CAF) meldt dat Guinee en Guinee-Bissau hun komende wedstrijden niet thuis, maar in Marokko zullen spelen.
Lees ook: Marokkaans elftal verliet Guinee dankzij Koning Mohammed VI
Het Marokkaans elftal moest op 6 september een kwalificatiewedstrijd tegen Guinee spelen, maar deze werd uitgesteld vanwege een staatsgreep tegen president Alpha Condé. De wedstrijd zal uiteindelijk in het Adrar stadion in Agadir plaatsvinden.
De heenwedstrijd tegen Guinee-Bissau staat op 6 oktober in het Moulay Abdellah sportcomplex in Rabat gepland. De terugwedstrijd zal drie dagen later in het Mohammed V complex in Casablanca worden gespeeld.
Lees meer
Het Marokkaans elftal is maandag aan de eerste training voor de komende duels van Marokko in de WK-kwalificatiereeks begonnen.
Prachtige kwalificatiewedstrijd voor Marokko. De Atlas Leeuwen hebben woensdagavond in Rabat Guinee-Bissau met 5-0 verslagen in de kwalificatiereeks voor het WK-2022.
Enkele minuten na de overwinning van Marokko tegen Guinee Conakry op dinsdag 12 oktober, werden twee Marokkaanse internationals aan een dopingtest onderworpen.
Marokko gaat vanaf september kwalificatiewedstrijden voor het WK-2022 hosten voor Mali, Burkina Faso, Niger en Djibouti. Dat gebeurt op vraag van de Afrikaanse voetbalbond...
Alvorens in maart volgend jaar de play-offs voor het WK-2022 in Qatar te spelen, heeft het Marokkaans elftal nog twee reeds besliste kwalificatiewedstrijden te spelen. Marokko...