16 september 2022 - 16:00 - Economie
Royal Air Maroc heeft een kleine revolutie doorgevoerd voor personeel en klanten. De Marokkaanse luchtvaartmaatschappij heeft de outfit van haar personeel vernieuwd en de dienstverlening aan haar passagiers verbeterd.
Vanaf nu zal niets meer hetzelfde zijn bij Royal Air Maroc. Om het imago van de luchtvaartmaatschappij te verbeteren zijn nieuwe innovaties ingevoerd. Volgens Hamid Addou, CEO van Royal Air Maroc, zorgt het voor een "frisse wind en optimisme, geïnspireerd door de Marokkaanse en Afrikaanse cultuur”. Vanaf september draagt het personeel een ander uniform. Alles zal in het werk worden gesteld om de reizigers te blijven overtuigen om voor Royal Air Maroc te kiezen. Er zal een moderne klantenservice worden aangeboden, meldt Le Matin.
Lees ook: Royal Air Maroc in wereldtop 200
"De lancering van nieuwe outfits is altijd een belangrijke gebeurtenis voor een luchtvaartmaatschappij, het is een sterk teken van vernieuwing en een belangrijke markering van haar imago en waarden," verklaarde Hamid Addou. Hij benadrukte dat de luchtvaartmaatschappij zichzelf opnieuw uitvindt door "te streven naar de hoogste normen in de sector, zoals blijkt uit ons lidmaatschap van de Oneworld alliance club of excellence”.
Volgens verantwoordelijken zijn de uniformen van Royal Air Maroc voor 2022 geïnspireerd op het Marokkaanse landschap, met decoratieve mozaïekpatronen en kenmerkende snitten uit het culturele en ambachtelijke erfgoed van de regio. Daarnaast is de kleur "amethist" het nieuwe visuele handelsmerk van de luchtvaartmaatschappij. Voortaan zal het voor iedereen gemakkelijk zijn om het personeel te herkennen aan de variaties in hun nieuwe outfit.
Lees ook: Royal Air Maroc voert lijst slechtste luchtvaartmaatschappijen voor verloren bagage aan
Aan boord van de vliegtuigen worden diensten verleend die comfort en service combineren om te voldoen aan de wensen van de passagiers. Het personeel is vertrouwd met zijn taak en staat klaar om het beste van zichzelf te geven. "Een nieuwe, lichtere en harmonieuze atmosfeer en een compleet nieuw ontworpen transitruimte zijn bedoeld om passagiers een nog betere beleving aan te bieden."
"Uitgebreide diensten zoals kinder- en comfortpakketten zijn nu beschikbaar aan boord. Daarnaast is het aanbod van in-flight entertainment (IFE) uitgebreid met streamingdiensten en is de inhoud van de platforms SKY RAM en SKY PRESS uitgebreid met online diensten zoals RAM Assistant, E-Skyshop, E-Upgrade, Cash&Miles en Family Pack", aldus de CEO van de luchtvaartmaatschappij.
Goed nieuws voor Marokkanen: historisch lage prijzen voor olijfolie
Snelle boten, slimme bendes en arme jongeren: zo werkt de drugshandel Marokko-Spanje
Puma pakt vervalsers in Marokko aan
Marokko betrapt Algerijnen met valse paspoorten
Onbekende ziekte doodt schapen en geiten in Marokko
Marokko in nieuwe Arabische "NAVO"-strijdmacht?
Marokko verdedigt omstreden exportbeleid olijven
Sterke Marokkaanse dirham in opmars tegen dollar en euro
Belastingontduiking in Marokko floreert door juridisch gat
Miljardair Patrick Drahi verkoopt Marokkaans callcenter door miljardenschulden
Historische prijsdaling olijfolie in Marokko
Marokko krijgt (eindelijk) toegang tot Amerikaanse vismarkt
Marokko blokkeert lading runderen, duizenden dieren vast in haven
Banken Marokko "plegen misbruik"