26 april 2021 - 15:40 - Marokko
Het Marokkaanse Toerismebureau ONMT heeft een nieuw nationaal en internationaal marketingsysteem gelanceerd om de Marokkaanse toerisme-sector nieuw leven in te blazen. Afgelopen donderdag werd het plan gepresenteerd dat van kracht moet worden zodra de corona-beperkingen worden opgeheven.
Het Marokkaanse toerisme heeft het zwaar te verduren gehad door de corona-pandemie. Het ONMT wil aan de hand van marktstudies en nieuwe productstrategieën de toeristische sector weer op de been helpen. "Vandaag kunnen we het zeggen: we zijn klaar om opnieuw te starten zodra de omstandigheden het toelaten", verklaart Adel El Fakir, directeur van het ONMT.
Volgens El Fakir is het ONMT erin geslaagd om de wensen van de toeristen, het toeristische aanbod van Marokko, en eventuele beperkingen door de pandemie, perfect op elkaar af te stemmen door de uitvoerige studies die zij hebben uitgevoerd.
Er zullen twee verschillende marketingcampagnes worden gelanceerd. "Visit Morocco" is de campagne gericht op buitenlandse toeristen en voor de binnenlandse toeristen wordt volgende week de campagne "Ntla9awfbladna" opgestart.
Marokko gaat crimineel geld herinvesteren
Marokko’s radicale strijd tegen corruptie in ziekenhuizen
Mysterieuze dood twintiger in Al Hoceima schokt buurt
Marokko koopt F-35’s: machtsstrijd met Algerije laait op
Binnenkort pinnen bij Moul hanout in Marokko
Vliegen, muggen en kakkerlakken: Marokkaanse stad kampt met insectenplaag
Marokko gaat crimineel geld herinvesteren
Marokko’s radicale strijd tegen corruptie in ziekenhuizen
Mysterieuze dood twintiger in Al Hoceima schokt buurt
Marokko koopt F-35’s: machtsstrijd met Algerije laait op
Vliegen, muggen en kakkerlakken: Marokkaanse stad kampt met insectenplaag
Apache, drones en cyberleger: Marokko’s strategie tegen regionale dreigingen
Reizigers Nador boos om plotselinge bagageregels Air Arabia
Dwaling Israëlische Mossad verbrijzelde familie Bouchikhi