26 april 2021 - 15:40 - Marokko
Het Marokkaanse Toerismebureau ONMT heeft een nieuw nationaal en internationaal marketingsysteem gelanceerd om de Marokkaanse toerisme-sector nieuw leven in te blazen. Afgelopen donderdag werd het plan gepresenteerd dat van kracht moet worden zodra de corona-beperkingen worden opgeheven.
Het Marokkaanse toerisme heeft het zwaar te verduren gehad door de corona-pandemie. Het ONMT wil aan de hand van marktstudies en nieuwe productstrategieën de toeristische sector weer op de been helpen. "Vandaag kunnen we het zeggen: we zijn klaar om opnieuw te starten zodra de omstandigheden het toelaten", verklaart Adel El Fakir, directeur van het ONMT.
Volgens El Fakir is het ONMT erin geslaagd om de wensen van de toeristen, het toeristische aanbod van Marokko, en eventuele beperkingen door de pandemie, perfect op elkaar af te stemmen door de uitvoerige studies die zij hebben uitgevoerd.
Er zullen twee verschillende marketingcampagnes worden gelanceerd. "Visit Morocco" is de campagne gericht op buitenlandse toeristen en voor de binnenlandse toeristen wordt volgende week de campagne "Ntla9awfbladna" opgestart.
Real Madrid geeft jonge slachtoffer aardbeving Al Haouz nieuwe thuis
Halal vlees op school in Canada, ouders boos
Prinses Lalla Salma duikt weer op in Marokko
Laatste rit in noodlottige kabelbaan: het verhaal van Hind en Aziz
Drie jaar cel voor Marokkaanse activiste Saida El Alami na koninklijke gratie
Mel B onthult reden achter tweede huwelijk in Marokko
Prinses Lalla Salma duikt weer op in Marokko
Drie jaar cel voor Marokkaanse activiste Saida El Alami na koninklijke gratie
Opmerkelijke uitspraak in Marokko: ontrouwe man hoeft cel niet in
Marokko rijdt toekomst in: 43.000 nieuwe vrachtwagens
Marokko pakt goudmarkt aan: goedkoper goud voor iedereen?
Ophef om haastige opknapbeurt voor komst Koning Mohammed VI
Spectaculaire redding in Al Hoceima: man vast op steile rotswand (video)
Zieke baby krijgt eindelijk hulp na grootschalig protest in Marokko