Zoeken

Al Hoceima: dronken agent opgepakt

2 maart 2018 - 12:00 - Marokko

Geschreven door Laila A.

In Al Hoceima is deze week een agent gearresteerd voor openbare dronkenschap. Het is de tweede agent in een week tijd die dronken wordt opgepakt in Marokko.

Een verklaring van de DGSN bericht dat een onderzoek onder toezicht van het parket naar de agent, lid van een mobiele eenheid, werd gestart.

Leden van de civiele bescherming waarschuwden donderdag de politie over de toestand van de man die zich "gewelddadig gedroeg op de openbare weg".

Na het onderzoek zal de DGSN de nodige administratieve maatregelen tegen de agent treffen.

Eerder deze week was in Imintanout een politieman gearresteerd die zichzelf buiten het politiekantoor waar hij werkte had uitgekleed. Ook hij handelde toen onder invloed van alcohol.

Lees meer

Agent in Agadir stapt politiebureau dronken binnen

Een agent is maandag in bewaring gesteld voor dronkenschap en het verstoren van een openbare dienst.

Tetouan: agent opgepakt voor verduisteren publiek geld

De politie heeft een onderzoek ingesteld naar een agent voor verduistering van publiek geld in Tetouan.

Agent opgepakt voor dronkenschap en vernieling in Agadir

Een agent is donderdagochtend in Inezgane bij Agadir gearresteerd voor dronkenschap en vernieling.

Politieman opgepakt voor heling in Tanger

Een politieman is door zijn collega’s in Tanger gearresteerd voor heling van gestolen goederen. Dat bericht de DGSN in een verklaring.

Agent geschorst na bedreigen buren in Tiznit

Een agent is door de nationale veiligheidsdienst DGSN geschorst nadat hij zijn buren in zijn wijk in Tiznit had bedreigd.

Bladna.nl

Bladna.nl - 2026 - Contact - Over Bladna.nl - Privacybeleid - Ons team