Zoeken

Agent in Agadir stapt politiebureau dronken binnen

19 december 2017 - 16:20 - Marokko

Geschreven door Nawel Serdouni

Een agent is maandag in bewaring gesteld voor dronkenschap en het verstoren van een openbare dienst.

De agent was buiten zijn werktijd in een staat van dronkenschap op het hoofdpolitiebureau van Agadir aangekomen. Volgens de nationale veiligheidsdienst DGNS werd hij onmiddellijk gearresteerd en in bewaring gesteld.

Na onderzoek zullen disciplinaire en administratieve maatregelen tegen hem worden getroffen, aldus de DGSN.

Lees meer

Marokko: agent opgepakt die zich buiten politiekantoor uitkleedde

Een politieagent is in het Marokkaanse Imintanout gearresteerd en in bewaring gesteld. Dat bericht de politieprefectuur van Marrakech.

Marokko: agent valt collega met mes in Tan-Tan

De DGSN heeft de arrestatie aangekondigd van een politieman die een andere agent "tijdens zijn diensturen" in Tan-Tan met een mes aanviel.

Agent opgepakt voor dronkenschap en vernieling in Agadir

Een agent is donderdagochtend in Inezgane bij Agadir gearresteerd voor dronkenschap en vernieling.

Agent loopt dronken politiekantoor binnen in Tiznit en wordt gearresteerd

In het Marokkaanse Tiznit werd afgelopen zondag een agent gearresteerd die dronken een politiebureau was binnengelopen.

Toeristen vallen agent aan na kus in Marrakech

In Marrakech werd eerder deze week een Brits koppel van Pakistaanse afkomst gearresteerd voor het mishandelen van een agent na een kus.

Bladna.nl

Bladna.nl - 2026 - Contact - Over Bladna.nl - Privacybeleid - Ons team