6 mei 2020 - 10:40 - Economie
Ryanair heeft besloten om alle Marokkaanse en andere klanten wiens vluchten werden geschorst als gevolg van de coronavirus epidemie te vergoeden. De Ierse lowcost luchtvaartmaatschappij vraagt hen wel een beetje geduld.
Air Journal bericht dat Ryanair heeft laten weten "een groot aantal berichten op sociale media te hebben ontvangen vanwege de covid-19". Deze berichten werden voornamelijk door klanten wiens vluchten werden geannuleerd gestuurd.
De luchtvaartmaatschappij stelt 75 procent medewerkers minder te hebben om de klachten en terugbetalingen te behandelen en vraagt daarom aan de gedupeerde klanten om even geduld te hebben. Wie een voucher via e-mail heeft ontvangen zal deze in de twaalf komende maanden kunnen gebruiken om een reis te boeken. De vertrekdatum mag later zijn, enkel de boeking moet binnen twaalf maanden gebeuren.
Wie de voucher niet in deze periode gebruikt mag bovendien op een volledige terugbetaling van de ticketprijs rekenen. Wie de tegoedbon maar deels gebruikt zal het verschil terugbetaald krijgen.
Ryanair vraagt tevens aan haar klanten om zich via Facebook te melden om een terugbetaling te ontvangen. Wie dat doet zal via e-mail door de luchtvaartmaatschappij worden gecontacteerd.
Racisme in België live op televisie onthuld
Ongelooflijke comeback: Marokko Afrikaans kampioen zaalvoetbal!
Nieuwe baan voor Tarik Sektioui
Anti-Amazigh racisme teistert Marokkaanse voetbal
Marokko bouwt gigantische scheepswerf om Spanje (en Europa) uit te dagen
Veel vluchten naar Marokko geannuleerd
Oneerlijke Concurrentie? Europa klaagt over Marokkaanse avocado-import
Marokko pompt honderden miljarden in transformatie
Doorbraak in Marokkaans gasproject in Tendrara
Grote Zwitserse groep vestigt zich in Marokko
Marokko zoekt LNG-terminal voor Nador West Med
Export watermeloenen naar EU, Marokko verliest
Woede in Casablanca om peperdure waterrekening
Sluiting B.Laban-winkels in Egypte door schadelijke bacterie: volgt Marokko?