6 mei 2020 - 10:40 - Economie
Ryanair heeft besloten om alle Marokkaanse en andere klanten wiens vluchten werden geschorst als gevolg van de coronavirus epidemie te vergoeden. De Ierse lowcost luchtvaartmaatschappij vraagt hen wel een beetje geduld.
Air Journal bericht dat Ryanair heeft laten weten "een groot aantal berichten op sociale media te hebben ontvangen vanwege de covid-19". Deze berichten werden voornamelijk door klanten wiens vluchten werden geannuleerd gestuurd.
De luchtvaartmaatschappij stelt 75 procent medewerkers minder te hebben om de klachten en terugbetalingen te behandelen en vraagt daarom aan de gedupeerde klanten om even geduld te hebben. Wie een voucher via e-mail heeft ontvangen zal deze in de twaalf komende maanden kunnen gebruiken om een reis te boeken. De vertrekdatum mag later zijn, enkel de boeking moet binnen twaalf maanden gebeuren.
Wie de voucher niet in deze periode gebruikt mag bovendien op een volledige terugbetaling van de ticketprijs rekenen. Wie de tegoedbon maar deels gebruikt zal het verschil terugbetaald krijgen.
Ryanair vraagt tevens aan haar klanten om zich via Facebook te melden om een terugbetaling te ontvangen. Wie dat doet zal via e-mail door de luchtvaartmaatschappij worden gecontacteerd.
Imam onder vuur na handkus aan minister in Israël (video)
Politicus in Marokko: "Alcohol ok en executie voor corrupten"
Plannen voor nieuwe luchthaven in Marokko concreet
WK 2030: Marokko’s grootste gok of gouden kans?
Marokkaans-Zwitserse Alayah Pilgrim maakt furore op Euro 2025
Renovatie plein wekt woede in Al Hoceima
Plannen voor nieuwe luchthaven in Marokko concreet
WK 2030: Marokko’s grootste gok of gouden kans?
Bedrijven in Marokko massaal ten onder
Marokkaans vastgoed maakt comeback
Dirham in de lift: Marokko ziet munt stijgen
3 miljard dirham buiten beeld door illegale parkeerwachters in Marokko
Marokko kiest voor nieuw belastingstelsel
Royal Air Maroc floreert, Air Algérie blijft achter