6 mei 2020 - 10:40 - Economie
Ryanair heeft besloten om alle Marokkaanse en andere klanten wiens vluchten werden geschorst als gevolg van de coronavirus epidemie te vergoeden. De Ierse lowcost luchtvaartmaatschappij vraagt hen wel een beetje geduld.
Air Journal bericht dat Ryanair heeft laten weten "een groot aantal berichten op sociale media te hebben ontvangen vanwege de covid-19". Deze berichten werden voornamelijk door klanten wiens vluchten werden geannuleerd gestuurd.
De luchtvaartmaatschappij stelt 75 procent medewerkers minder te hebben om de klachten en terugbetalingen te behandelen en vraagt daarom aan de gedupeerde klanten om even geduld te hebben. Wie een voucher via e-mail heeft ontvangen zal deze in de twaalf komende maanden kunnen gebruiken om een reis te boeken. De vertrekdatum mag later zijn, enkel de boeking moet binnen twaalf maanden gebeuren.
Wie de voucher niet in deze periode gebruikt mag bovendien op een volledige terugbetaling van de ticketprijs rekenen. Wie de tegoedbon maar deels gebruikt zal het verschil terugbetaald krijgen.
Ryanair vraagt tevens aan haar klanten om zich via Facebook te melden om een terugbetaling te ontvangen. Wie dat doet zal via e-mail door de luchtvaartmaatschappij worden gecontacteerd.
Marokko introduceert mystery guests in hotels
Vrouw van Marokkaanse expat gearresteerd voor overspel in Nador
Lamine Yamal baalt: geen auto van FC Barcelona
Trouwen via TikTok: Marokkaanse fkih maken het mogelijk
Forbes plaatst Marokkaanse banken tussen grootste ter wereld
Marokkaanse douaneregels voor auto-overdracht diaspora
Forbes plaatst Marokkaanse banken tussen grootste ter wereld
Marokko’s auto-industrie groeit, Spanje onder druk
Belasting betalen in Marokko verandert
Emirati kroonprins richt holding op in Marokko
Marokkaanse dirham houdt stand
Blauwe energie: Spaans geld voor eerste offshore windpark Marokko
Marokko slaat alarm: Russisch gokapp plundert deviezen
Marokko verdrievoudigt paprika-export naar Spanje