4 juli 2020 - 17:30 - Marokko
Het Marokkaans verkeersbureau ONMT gaat 40 miljoen dirham investeren in promotiecampagnes om meer toeristen in Marokko aan te trekken.
Een aanbesteding werd door de dienst uitgevaardigd voor de ontwikkeling en uitvoering van een eerste internationale communicatiecampagne over de bestemming Marokko.
Het bedrijf dat de aanbesteding wint, zal aan het ONMT een wereldwijde communicatiestrategie voor de komende drie jaar moeten voorstellen, om het toeristisch merk Marokko te promoten.
De Nationale Confederatie van Toerisme (CNT) schat dat de toeristische sector in Marokko 34,1 miljard dirham zal verliezen in 2020. De hotelsector zal naar verwachting 14 miljard dirham omzet verliezen en het aantal toeristische aankomsten zal met 6 miljoen afnemen, wat 11,6 miljoen overnachtingen vertegenwoordigt.
Marokkaanse Joden: "Israëlische aanval op Iran noodzakelijk"
Zon, zee, strand: Martil herovert zijn kusten
Luchthaven Tetouan wordt fors groter
Vrouw rapper Gims verlaat man én Marrakech
Noord-Marokko worstelt met bedelende kinderen
Royal Air Maroc wil luxe voor iedereen
Marokkaanse Joden: "Israëlische aanval op Iran noodzakelijk"
Zon, zee, strand: Martil herovert zijn kusten
Luchthaven Tetouan wordt fors groter
Noord-Marokko worstelt met bedelende kinderen
Royal Air Maroc wil luxe voor iedereen
Britten verlaten Costa del Sol voor Marokko
Marokko introduceert mystery guests in hotels
Vrouw van Marokkaanse expat gearresteerd voor overspel in Nador