4 juli 2020 - 17:30 - Marokko
Het Marokkaans verkeersbureau ONMT gaat 40 miljoen dirham investeren in promotiecampagnes om meer toeristen in Marokko aan te trekken.
Een aanbesteding werd door de dienst uitgevaardigd voor de ontwikkeling en uitvoering van een eerste internationale communicatiecampagne over de bestemming Marokko.
Het bedrijf dat de aanbesteding wint, zal aan het ONMT een wereldwijde communicatiestrategie voor de komende drie jaar moeten voorstellen, om het toeristisch merk Marokko te promoten.
De Nationale Confederatie van Toerisme (CNT) schat dat de toeristische sector in Marokko 34,1 miljard dirham zal verliezen in 2020. De hotelsector zal naar verwachting 14 miljard dirham omzet verliezen en het aantal toeristische aankomsten zal met 6 miljoen afnemen, wat 11,6 miljoen overnachtingen vertegenwoordigt.
Actrice Yasmine Sabri schittert in Marokkaanse kaftan (video)
Explosie Rotterdam: telefoon met drugslab-foto’s gevonden
Zandstorm en windstoten van 115 km/u in Oujda: experts reageren
Nederlander betrapt met record hoeveelheid hasj bij Bab Sebta
Marokkaans elftal: bondscoach Walid Regragui onder vuur
Overlast en gevaar door motorbakfietsen in Marrakech
Zandstorm en windstoten van 115 km/u in Oujda: experts reageren
Nederlander betrapt met record hoeveelheid hasj bij Bab Sebta
Overlast en gevaar door motorbakfietsen in Marrakech
Massale vogelsterfte bij Tanger: vuilstortplaats verdacht
Nieuwe helikopters voor Marokkaanse luchtmacht
Marokkaanse leerlingen in gevaar door snelle groei shishalounges
Marokkaanse stad bij beste honeymoon bestemmingen
Ramadan, maand van verspilling in Marokko