4 juli 2020 - 17:30 - Marokko
Het Marokkaans verkeersbureau ONMT gaat 40 miljoen dirham investeren in promotiecampagnes om meer toeristen in Marokko aan te trekken.
Een aanbesteding werd door de dienst uitgevaardigd voor de ontwikkeling en uitvoering van een eerste internationale communicatiecampagne over de bestemming Marokko.
Het bedrijf dat de aanbesteding wint, zal aan het ONMT een wereldwijde communicatiestrategie voor de komende drie jaar moeten voorstellen, om het toeristisch merk Marokko te promoten.
De Nationale Confederatie van Toerisme (CNT) schat dat de toeristische sector in Marokko 34,1 miljard dirham zal verliezen in 2020. De hotelsector zal naar verwachting 14 miljard dirham omzet verliezen en het aantal toeristische aankomsten zal met 6 miljoen afnemen, wat 11,6 miljoen overnachtingen vertegenwoordigt.
"Ik sliep op het strand": Spaanse vrouw verdwaald in Marokko
Marokko koopt voor 2 miljard dollar aan Israëlische wapens
Mysterieuze dood Marokkaanse in Istanbul
Casablanca staat stil voor komst Koning Mohammed VI, Moulay Hassan al aangekomen
Marokkanen uit Frankrijk en België gearresteerd na bizarre verkeerscontrole
Politie slaat toe in Tanger, grootschalige razzia tegen shishalounges
"Ik sliep op het strand": Spaanse vrouw verdwaald in Marokko
Marokko koopt voor 2 miljard dollar aan Israëlische wapens
Marokkanen uit Frankrijk en België gearresteerd na bizarre verkeerscontrole
Politie slaat toe in Tanger, grootschalige razzia tegen shishalounges
Marokkaanse steden verslaan concurrentie in prestigieuze ranking
Goed nieuws voor Marokkanen: historisch lage prijzen voor olijfolie
Snelle boten, slimme bendes en arme jongeren: zo werkt de drugshandel Marokko-Spanje
Marokko betrapt Algerijnen met valse paspoorten