4 juli 2020 - 17:30 - Marokko
Het Marokkaans verkeersbureau ONMT gaat 40 miljoen dirham investeren in promotiecampagnes om meer toeristen in Marokko aan te trekken.
Een aanbesteding werd door de dienst uitgevaardigd voor de ontwikkeling en uitvoering van een eerste internationale communicatiecampagne over de bestemming Marokko.
Het bedrijf dat de aanbesteding wint, zal aan het ONMT een wereldwijde communicatiestrategie voor de komende drie jaar moeten voorstellen, om het toeristisch merk Marokko te promoten.
De Nationale Confederatie van Toerisme (CNT) schat dat de toeristische sector in Marokko 34,1 miljard dirham zal verliezen in 2020. De hotelsector zal naar verwachting 14 miljard dirham omzet verliezen en het aantal toeristische aankomsten zal met 6 miljoen afnemen, wat 11,6 miljoen overnachtingen vertegenwoordigt.
Spaanse havens in paniek: Nador West Med komt eraan
Marokko verovert Washington met pastilla
Strenge controles op strandhoreca in Nador
Moskeebezoekers geterroriseerd in Al Hoceima
Marokkaan onwel op veerboot naar Marokko, helikopter pikt hem op
Marokkaanse expat aangeklaagd na cameravondst in Airbnb Marrakech
Spaanse havens in paniek: Nador West Med komt eraan
Strenge controles op strandhoreca in Nador
Moskeebezoekers geterroriseerd in Al Hoceima
Marokkaanse expat aangeklaagd na cameravondst in Airbnb Marrakech
Tunnel tussen Marokko en Spanje concreter
Aardbeving schudt Noord-Marokko en Spanje wakker
Marokkaanse megasnelweg voor 75% klaar
Update over zwaar ongeval Fidji Ruiz en rapper Anas in Marrakech