4 juli 2020 - 17:30 - Marokko
Het Marokkaans verkeersbureau ONMT gaat 40 miljoen dirham investeren in promotiecampagnes om meer toeristen in Marokko aan te trekken.
Een aanbesteding werd door de dienst uitgevaardigd voor de ontwikkeling en uitvoering van een eerste internationale communicatiecampagne over de bestemming Marokko.
Het bedrijf dat de aanbesteding wint, zal aan het ONMT een wereldwijde communicatiestrategie voor de komende drie jaar moeten voorstellen, om het toeristisch merk Marokko te promoten.
De Nationale Confederatie van Toerisme (CNT) schat dat de toeristische sector in Marokko 34,1 miljard dirham zal verliezen in 2020. De hotelsector zal naar verwachting 14 miljard dirham omzet verliezen en het aantal toeristische aankomsten zal met 6 miljoen afnemen, wat 11,6 miljoen overnachtingen vertegenwoordigt.
Rapper French Montana getrouwd met prinses van Dubai
Gemeenteraadslid Nador doodgereden
Rym Fikri gaat internationaal met rapper Gims
Marokko’s meesterzet in de Sahel, Algerije dupe
Corendon zet vol in op Marokko
Frontale aanrijding in Noord-Marokko, meerdere gewonden
Gemeenteraadslid Nador doodgereden
Marokko’s meesterzet in de Sahel, Algerije dupe
Corendon zet vol in op Marokko
Frontale aanrijding in Noord-Marokko, meerdere gewonden
Marokko in finale Afrikaans kampioenschap, Sektioui’s reactie
Richkid vs Badr-moordzaak uitgesteld, getuigen in buitenland
Marokko: miljoenen werklozen, geen bouwvakkers
Fatale botsing bij Nador, Marokkaanse uit buitenland omgekomen