Zoeken

Marokko: opgelet met wat je op het strand eet

11 juli 2020 - 13:30 - Gemeenschap

©

Een vrouw is eerder deze week aan een voedselvergiftiging overleden na op een strand in Salé briwats te hebben gegeten.

Dertien andere mensen liepen eveneens een voedselvergiftiging op. Allen werden in het ziekenhuis verzorgd en zijn intussen terug thuis.

Volgens Assabah kregen de slachtoffers plots hoge koorts, diarree, braken en buikpijn. De overleden vrouw was in een kritieke toestand naar het provinciaal ziekenhuis van Salé vervoerd.

Onderzoek toonde aan dat alle slachtoffers briwats aan 1 dirham hadden gekocht bij straatverkopers. Allen werden door de politie geroepen voor verhoor. Een onderzoek is aan de gang.

Bladna.nl

Bladna.nl - 2020 - Contact - Over Bladna.nl - Privacybeleid - Ons team