18 januari 2018 - 19:09 - Marokko
MarocMetrie heeft een nieuw onderzoek uitgebracht naar de meest bekeken programma’s op televisiezenders in Marokko.
Daaruit blijkt dat Al Aoula voornamelijk succes boekt met de serie van komiek Hassan El Jem "Moummou Aynia". Op 3 januari werd de serie door 3 miljoen mensen gevolgd. Op de tweede plek staat de nieuwsuitzending in het Arabisch en op de derde plaats het weerbericht.
Op 2M kijken Marokkanen voornamelijk naar de Turkse serie Samhini met ruim 8 miljoen kijkers en 70,5% marktaandeel. Het programma Rachid Show is tweede met 6 miljoen kijkers voor de uitzending met Dounia Batma. De nieuwsuitzending komt pas op de vijfde plaats met 4 miljoen kijkers.
Woede over gedrag Ryanair in Marokko
Explosies gehoord in Dakhla, dit is de reden
Influencer lyrisch over Marokkaanse burger van 1 euro
Vijf fiscale valkuilen voor Marokkanen in het buitenland
Marokko stijgt naar top pensioenbestemmingen
Jonge Othman schrijft geschiedenis in Spanje
Woede over gedrag Ryanair in Marokko
Explosies gehoord in Dakhla, dit is de reden
Influencer lyrisch over Marokkaanse burger van 1 euro
Marokko stijgt naar top pensioenbestemmingen
Jonge Othman schrijft geschiedenis in Spanje
Lichaam vrouw gedumpt bij ziekenhuis in Marokko
Ouders krijgen gelijk, baby in Marokko mag ’Massinissa’ heten
Strafschop bevrijdt Marokko en leidt tot kwartfinaleplek