18 januari 2018 - 19:09 - Marokko
MarocMetrie heeft een nieuw onderzoek uitgebracht naar de meest bekeken programma’s op televisiezenders in Marokko.
Daaruit blijkt dat Al Aoula voornamelijk succes boekt met de serie van komiek Hassan El Jem "Moummou Aynia". Op 3 januari werd de serie door 3 miljoen mensen gevolgd. Op de tweede plek staat de nieuwsuitzending in het Arabisch en op de derde plaats het weerbericht.
Op 2M kijken Marokkanen voornamelijk naar de Turkse serie Samhini met ruim 8 miljoen kijkers en 70,5% marktaandeel. Het programma Rachid Show is tweede met 6 miljoen kijkers voor de uitzending met Dounia Batma. De nieuwsuitzending komt pas op de vijfde plaats met 4 miljoen kijkers.
Marokko introduceert mystery guests in hotels
Vrouw van Marokkaanse expat gearresteerd voor overspel in Nador
Lamine Yamal baalt: geen auto van FC Barcelona
Trouwen via TikTok: Marokkaanse fkih maken het mogelijk
Forbes plaatst Marokkaanse banken tussen grootste ter wereld
Marokkaanse douaneregels voor auto-overdracht diaspora
Marokko introduceert mystery guests in hotels
Vrouw van Marokkaanse expat gearresteerd voor overspel in Nador
Trouwen via TikTok: Marokkaanse fkih maken het mogelijk
Zorgen om dodelijke weg in Noord-Marokko
Moulay Hassan in Tanger, ook Lalla Salma verwacht
Nieuwe metaalvondsten in Marokko: koper, goud en zilver
Tanger verscherpt bouwcontrole na mislukt project
Drones, helikopters, raketten… Marokko bereidt zich voor