Zoeken

Marokko: 2M blijft populairste zender tijdens Ramadan

11 juni 2018 - 17:20 - Cultuur

©

Tijdens de Ramadan voeren Marokkaanse televisiezenders strijd om zoveel mogelijk kijkers aan te trekken. En ook dit jaar presteert 2M het best.

Volgens de wekelijkse ranglijst van het Interprofessioneel Centrum voor Audimetrie (CIAUMED) behaalde 2M in de week van 31 mei tot 6 juni een marktaandeel van 51,6% tegen slechts 18,9% voor Al Aoula.

Het verborgen cameraprogramma "Mchiti Fiha" werd door 10 miljoen kijkers gevolgd (68,5% marktaandeel). Daarna volgt "Camera show" met eveneens bijna 10 miljoen kijkers (66,1% marktaandeel). De serie "Hay El Bahja" werd door 9 miljoen mensen gevolgd en "Kabour w Lahbib" door 5,4 miljoen kijkers.

Op Al Aoula boekt "Dahika" het meeste succes met 27,8% marktaandeel. Daarna volgen de series "Derb" met 3 miljoen kijkers, "Al Wajh Al Akhar" met 21,4% marktaandeel en "Qouloub Taiha" met bijna 3 miljoen kijkers en 31,6% marktaandeel.

Reageer op Facebook

Bladna.nl

Bladna.nl - 2020 - Contact - Over Bladna.nl - Privacybeleid - Ons team