2 juli 2019 - 20:30 - Economie
Vanaf deze zomer zal Vivo Smartphone zijn succesvolle technologie en designs beschikbaar stellen in Marokko. Dat bericht het bedrijf in een verklaring aan MAP Business.
De gelijklopende samenwerkingen met PUBG, de sponsoring van de Wereldkampioenschappen FIFA Rusland 2018 en Qatar 2022, weerhouden Vivo niet om dit project uit te voeren. De groep is vastbesloten om heel de revolutionaire productenreeks, maar ook de waarden en normen van het bedrijf, te delen met de Marokkaanse consumenten.
Het bedrijf onderscheidt zich met zijn onderzoeks- en ontwikkelingsinitiatieven in de zes onderzoekcentra, gevestigd in de VS en China, die zich focussen op het verbeteren van de hi-tech technologie, en in vier eenheden die de productie van de hoogwaardige toestellen verzorgt. Dit allemaal onder een strenge kwaliteitscontrole.
Vivo Morocco biedt een garantie van maar liefst 18 maanden aan zijn consumenten bij aankoop van één van zijn producten en wordt een sterke concurrent op de Marokkaanse markt dankzij zijn prijs-kwaliteitsverhouding.
Koning Mohammed VI viert "welverdiend triomf" futsalteam
Voetbalwedstrijd Marokko-Kenia live
Wonderkind Lamine Yamal breekt nieuw record
Marokkaanse diaspora : hoe 90% korting bij de douane krijgen?
Tanger geschokt: vader valt lerares aan op school
Marokkaanse familie El Ballouti terroriseert België
Oneerlijke Concurrentie? Europa klaagt over Marokkaanse avocado-import
Marokko pompt honderden miljarden in transformatie
Doorbraak in Marokkaans gasproject in Tendrara
Grote Zwitserse groep vestigt zich in Marokko
Marokko zoekt LNG-terminal voor Nador West Med
Export watermeloenen naar EU, Marokko verliest
Woede in Casablanca om peperdure waterrekening
Sluiting B.Laban-winkels in Egypte door schadelijke bacterie: volgt Marokko?