2 juli 2019 - 20:30 - Economie
Vanaf deze zomer zal Vivo Smartphone zijn succesvolle technologie en designs beschikbaar stellen in Marokko. Dat bericht het bedrijf in een verklaring aan MAP Business.
De gelijklopende samenwerkingen met PUBG, de sponsoring van de Wereldkampioenschappen FIFA Rusland 2018 en Qatar 2022, weerhouden Vivo niet om dit project uit te voeren. De groep is vastbesloten om heel de revolutionaire productenreeks, maar ook de waarden en normen van het bedrijf, te delen met de Marokkaanse consumenten.
Het bedrijf onderscheidt zich met zijn onderzoeks- en ontwikkelingsinitiatieven in de zes onderzoekcentra, gevestigd in de VS en China, die zich focussen op het verbeteren van de hi-tech technologie, en in vier eenheden die de productie van de hoogwaardige toestellen verzorgt. Dit allemaal onder een strenge kwaliteitscontrole.
Vivo Morocco biedt een garantie van maar liefst 18 maanden aan zijn consumenten bij aankoop van één van zijn producten en wordt een sterke concurrent op de Marokkaanse markt dankzij zijn prijs-kwaliteitsverhouding.
Toestel Royal Air Maroc aan grond door motorstoring in Parijs
Prinses Amalia terug in Nederland na bedreigingen Mocro Maffia
Nieuwe club voor Sofyan Amrabat?
Nieuwe vliegtuigen voor Royal Air Maroc
Marokko in wereldtop goedkoopste familievakantiebestemmingen
Grotten van Hercules in Tanger bedreigd door bouwprojecten
Marokkanen gaan meer betalen voor dure auto’s
Vlees te duur in Marokko, consumenten ontevreden
Onderzeese zeekabelproject Marokko-VK veel duurder dan verwacht
Luchthaven Marrakech te klein, ambitieus uitbreidingsplan onthuld
Air Algérie haalt Royal Air Maroc in
Koffieprijzen krijgen bittere nasmaak in Marokko
3 miljard dirham omzet: gamemarkt in Marokko explodeert
Marokko: cafés profiteren van Eid om prijzen op te drijven