2 juli 2019 - 20:30 - Economie
Vanaf deze zomer zal Vivo Smartphone zijn succesvolle technologie en designs beschikbaar stellen in Marokko. Dat bericht het bedrijf in een verklaring aan MAP Business.
De gelijklopende samenwerkingen met PUBG, de sponsoring van de Wereldkampioenschappen FIFA Rusland 2018 en Qatar 2022, weerhouden Vivo niet om dit project uit te voeren. De groep is vastbesloten om heel de revolutionaire productenreeks, maar ook de waarden en normen van het bedrijf, te delen met de Marokkaanse consumenten.
Het bedrijf onderscheidt zich met zijn onderzoeks- en ontwikkelingsinitiatieven in de zes onderzoekcentra, gevestigd in de VS en China, die zich focussen op het verbeteren van de hi-tech technologie, en in vier eenheden die de productie van de hoogwaardige toestellen verzorgt. Dit allemaal onder een strenge kwaliteitscontrole.
Vivo Morocco biedt een garantie van maar liefst 18 maanden aan zijn consumenten bij aankoop van één van zijn producten en wordt een sterke concurrent op de Marokkaanse markt dankzij zijn prijs-kwaliteitsverhouding.
Geldafpersing op Marokkaanse weg (video)
Europa zoekt naar deze vermiste Marokkaanse topsporters
Politicus vast voor vastgoedfraude in Tanger
Belangrijke verbindingsweg in Nador is "een schande"
Marokkaans raadslid doneert lever om tante te redden
Nederlander betrapt met camper vol hasj bij grens Marokko
Marokko kiest voor nieuw belastingstelsel
Royal Air Maroc floreert, Air Algérie blijft achter
Chinese auto-invasie in Marokko baart zorgen
Marokko’s kostelijke strijd om oogsten te redden
Russische diesel via Marokko naar Spanje gesmokkeld
Slim belasting besparen op je woning in Marokko
Emirates werft massaal cabinepersoneel in Marokko
Hollands groen verovert Marokko!