2 juli 2019 - 20:30 - Economie
Vanaf deze zomer zal Vivo Smartphone zijn succesvolle technologie en designs beschikbaar stellen in Marokko. Dat bericht het bedrijf in een verklaring aan MAP Business.
De gelijklopende samenwerkingen met PUBG, de sponsoring van de Wereldkampioenschappen FIFA Rusland 2018 en Qatar 2022, weerhouden Vivo niet om dit project uit te voeren. De groep is vastbesloten om heel de revolutionaire productenreeks, maar ook de waarden en normen van het bedrijf, te delen met de Marokkaanse consumenten.
Het bedrijf onderscheidt zich met zijn onderzoeks- en ontwikkelingsinitiatieven in de zes onderzoekcentra, gevestigd in de VS en China, die zich focussen op het verbeteren van de hi-tech technologie, en in vier eenheden die de productie van de hoogwaardige toestellen verzorgt. Dit allemaal onder een strenge kwaliteitscontrole.
Vivo Morocco biedt een garantie van maar liefst 18 maanden aan zijn consumenten bij aankoop van één van zijn producten en wordt een sterke concurrent op de Marokkaanse markt dankzij zijn prijs-kwaliteitsverhouding.
Real Madrid geeft jonge slachtoffer aardbeving Al Haouz nieuwe thuis
Halal vlees op school in Canada, ouders boos
Prinses Lalla Salma duikt weer op in Marokko
Laatste rit in noodlottige kabelbaan: het verhaal van Hind en Aziz
Drie jaar cel voor Marokkaanse activiste Saida El Alami na koninklijke gratie
Mel B onthult reden achter tweede huwelijk in Marokko
Chinees miljardenproject in Marokko: duizenden banen op komst
De gok van Marokko: 30 miljard euro voor groene waterstof
China pompt 18 miljard in Marokko’s duurzame toekomst
Marokko verdedigt omstreden exportbeleid olijven
Sterke Marokkaanse dirham in opmars tegen dollar en euro
Belastingontduiking in Marokko floreert door juridisch gat
Miljardair Patrick Drahi verkoopt Marokkaans callcenter door miljardenschulden
Historische prijsdaling olijfolie in Marokko