10 maart 2022 - 19:50 - Economie
Om de hervatting van de activiteiten in Marokko te promoten, zal Royal Air Maroc een marketingcampagne lanceren voor drie nieuwe bestemmingen: Miami, Dubai en Tel Aviv.
In het kader van dit initiatief, getiteld "Reisideeën", wil Royal Air Maroc haar routenetwerk uitbreiden om haar klanten een ruime keuze aan bestemmingen aan te bieden.
Lees ook: Royal Air Maroc lanceert nieuwe dienst voor reizigers
De campagne is daarom gebaseerd op drie reisideeën:
– Idee 1: Laat je verrassen en ontdek de prachtige stad Dubai
– Idee 2: Stel je open voor de cultuur in de oude stad van Tel Aviv
– Idee 3: Beleef onvergetelijke momenten en geniet het exotische Miami
Lees ook: Woede onder passagiers vlucht Royal Air Maroc
Vluchten van Casablanca naar Tel Aviv worden door Royal Air Maroc aangeboden voor 4300 dirham. Vluchten van Casablanca naar Miami kosten vanaf 10 april 6300 dirham, inclusief belastingen en toeslagen, terwijl vluchten van Casablanca naar Dubai vanaf 29 april aan 4590 dirham inclusief belastingen en toeslagen zullen worden aangeboden.
Mocro Maffia-leider gearresteerd in snackbar in Parijs
Celstraf voor afpersen ex-verloofde in Al Hoceima
Seksueel geweld op Marokkaanse scholen: alarmerend rapport
Nieuwe hangbrug moet verkeersproblemen in Nador oplossen
Emirates biedt Marokkanen baan in Dubai
Succes Saad Lamjarred "zorgt voor angst" in Egypte
Emirates biedt Marokkanen baan in Dubai
Royal Air Maroc: 25 miljard dollar voor nieuwe vliegtuigen
Marokkanen vieren einde visserijakkoorden met Europa
CO2-belasting: Marokko in wurggreep Europese Unie?
Turks cosmeticamerk verovert Marokko
Spaans bedrijf wint megacontract in Marokko
Nieuwe belastingregels zorgen voor onrust op Marokkaanse huizenmarkt
Marokkaanse consument betaalt prijs voor hoge brandstofwinsten