10 maart 2022 - 19:50 - Economie
Om de hervatting van de activiteiten in Marokko te promoten, zal Royal Air Maroc een marketingcampagne lanceren voor drie nieuwe bestemmingen: Miami, Dubai en Tel Aviv.
In het kader van dit initiatief, getiteld "Reisideeën", wil Royal Air Maroc haar routenetwerk uitbreiden om haar klanten een ruime keuze aan bestemmingen aan te bieden.
Lees ook: Royal Air Maroc lanceert nieuwe dienst voor reizigers
De campagne is daarom gebaseerd op drie reisideeën:
– Idee 1: Laat je verrassen en ontdek de prachtige stad Dubai
– Idee 2: Stel je open voor de cultuur in de oude stad van Tel Aviv
– Idee 3: Beleef onvergetelijke momenten en geniet het exotische Miami
Lees ook: Woede onder passagiers vlucht Royal Air Maroc
Vluchten van Casablanca naar Tel Aviv worden door Royal Air Maroc aangeboden voor 4300 dirham. Vluchten van Casablanca naar Miami kosten vanaf 10 april 6300 dirham, inclusief belastingen en toeslagen, terwijl vluchten van Casablanca naar Dubai vanaf 29 april aan 4590 dirham inclusief belastingen en toeslagen zullen worden aangeboden.
Leider Mocro Maffia op de vlucht, koninklijke familie Nederland bezorgd
WK 2030: Marokko verwacht enorme economische boost
Amerikaanse legerverantwoordelijke waarschuwt voor oorlog Marokko-Algerije
Verkiezing jongste vrouwelijke burgemeester van Marokko ongeldig verklaard
Marokkaanse huishoudens iets optimistischer over toekomst
Zangeres Leigh-Anne Pinnock schittert tijdens soloreis in Marrakech (foto’s)
Europa wil strengere regels voor import citrusfruit uit Marokko
Dirham stijgt sterk ten opzichte van de euro
Marokkanen gaan meer betalen voor dure auto’s
Vlees te duur in Marokko, consumenten ontevreden
Onderzeese zeekabelproject Marokko-VK veel duurder dan verwacht
Luchthaven Marrakech te klein, ambitieus uitbreidingsplan onthuld
Air Algérie haalt Royal Air Maroc in
Koffieprijzen krijgen bittere nasmaak in Marokko