10 maart 2022 - 19:50 - Economie
Om de hervatting van de activiteiten in Marokko te promoten, zal Royal Air Maroc een marketingcampagne lanceren voor drie nieuwe bestemmingen: Miami, Dubai en Tel Aviv.
In het kader van dit initiatief, getiteld "Reisideeën", wil Royal Air Maroc haar routenetwerk uitbreiden om haar klanten een ruime keuze aan bestemmingen aan te bieden.
Lees ook: Royal Air Maroc lanceert nieuwe dienst voor reizigers
De campagne is daarom gebaseerd op drie reisideeën:
– Idee 1: Laat je verrassen en ontdek de prachtige stad Dubai
– Idee 2: Stel je open voor de cultuur in de oude stad van Tel Aviv
– Idee 3: Beleef onvergetelijke momenten en geniet het exotische Miami
Lees ook: Woede onder passagiers vlucht Royal Air Maroc
Vluchten van Casablanca naar Tel Aviv worden door Royal Air Maroc aangeboden voor 4300 dirham. Vluchten van Casablanca naar Miami kosten vanaf 10 april 6300 dirham, inclusief belastingen en toeslagen, terwijl vluchten van Casablanca naar Dubai vanaf 29 april aan 4590 dirham inclusief belastingen en toeslagen zullen worden aangeboden.
Marokkaanse overheid ontslaat zes politici om corruptie
Europese import van Marokkaanse tomaten opgeschort?
Spectaculaire geldregen in Agadir, meerdere arrestaties
Bestbetaalde CEO van België Ilham Kadri stapt op
Marokko verscherpt regels voor Hadj en Omra
Man steekt eigen broer dood na ruzie in Martil
Strenge controle op brandstof in Marokko
Chinees miljardenproject in Marokko: duizenden banen op komst
De gok van Marokko: 30 miljard euro voor groene waterstof
China pompt 18 miljard in Marokko’s duurzame toekomst
Marokko verdedigt omstreden exportbeleid olijven
Sterke Marokkaanse dirham in opmars tegen dollar en euro
Belastingontduiking in Marokko floreert door juridisch gat
Miljardair Patrick Drahi verkoopt Marokkaans callcenter door miljardenschulden