10 maart 2022 - 19:50 - Economie
Om de hervatting van de activiteiten in Marokko te promoten, zal Royal Air Maroc een marketingcampagne lanceren voor drie nieuwe bestemmingen: Miami, Dubai en Tel Aviv.
In het kader van dit initiatief, getiteld "Reisideeën", wil Royal Air Maroc haar routenetwerk uitbreiden om haar klanten een ruime keuze aan bestemmingen aan te bieden.
Lees ook: Royal Air Maroc lanceert nieuwe dienst voor reizigers
De campagne is daarom gebaseerd op drie reisideeën:
– Idee 1: Laat je verrassen en ontdek de prachtige stad Dubai
– Idee 2: Stel je open voor de cultuur in de oude stad van Tel Aviv
– Idee 3: Beleef onvergetelijke momenten en geniet het exotische Miami
Lees ook: Woede onder passagiers vlucht Royal Air Maroc
Vluchten van Casablanca naar Tel Aviv worden door Royal Air Maroc aangeboden voor 4300 dirham. Vluchten van Casablanca naar Miami kosten vanaf 10 april 6300 dirham, inclusief belastingen en toeslagen, terwijl vluchten van Casablanca naar Dubai vanaf 29 april aan 4590 dirham inclusief belastingen en toeslagen zullen worden aangeboden.
Imam onder vuur na handkus aan minister in Israël (video)
Politicus in Marokko: "Alcohol ok en executie voor corrupten"
Plannen voor nieuwe luchthaven in Marokko concreet
WK 2030: Marokko’s grootste gok of gouden kans?
Marokkaans-Zwitserse Alayah Pilgrim maakt furore op Euro 2025
Renovatie plein wekt woede in Al Hoceima
Plannen voor nieuwe luchthaven in Marokko concreet
WK 2030: Marokko’s grootste gok of gouden kans?
Bedrijven in Marokko massaal ten onder
Marokkaans vastgoed maakt comeback
Dirham in de lift: Marokko ziet munt stijgen
3 miljard dirham buiten beeld door illegale parkeerwachters in Marokko
Marokko kiest voor nieuw belastingstelsel
Royal Air Maroc floreert, Air Algérie blijft achter