10 maart 2022 - 19:50 - Economie
Om de hervatting van de activiteiten in Marokko te promoten, zal Royal Air Maroc een marketingcampagne lanceren voor drie nieuwe bestemmingen: Miami, Dubai en Tel Aviv.
In het kader van dit initiatief, getiteld "Reisideeën", wil Royal Air Maroc haar routenetwerk uitbreiden om haar klanten een ruime keuze aan bestemmingen aan te bieden.
Lees ook: Royal Air Maroc lanceert nieuwe dienst voor reizigers
De campagne is daarom gebaseerd op drie reisideeën:
– Idee 1: Laat je verrassen en ontdek de prachtige stad Dubai
– Idee 2: Stel je open voor de cultuur in de oude stad van Tel Aviv
– Idee 3: Beleef onvergetelijke momenten en geniet het exotische Miami
Lees ook: Woede onder passagiers vlucht Royal Air Maroc
Vluchten van Casablanca naar Tel Aviv worden door Royal Air Maroc aangeboden voor 4300 dirham. Vluchten van Casablanca naar Miami kosten vanaf 10 april 6300 dirham, inclusief belastingen en toeslagen, terwijl vluchten van Casablanca naar Dubai vanaf 29 april aan 4590 dirham inclusief belastingen en toeslagen zullen worden aangeboden.
Vueling opent nieuwe rechtstreekse vlucht naar Marokko
Moeder van drie ontvoerd, gemarteld en in bos gedumpt in Marokko
Heel Italië lacht: overladen auto op weg naar Marokko viral
French Montana en Sheikha Mahra verloofd: monsterring van 1,1 miljoen dollar
Illegale aanbouw in Tanger onmiddellijk gesloopt
Goudmarkt Marokko onder druk
Ryanair dumpt Spanje voor Marokko
Hoe Marokko Europa’s automarkt overneemt
Marokko pakt grootste deel Spaans gas
Hoe Marokko miljarden verdient aan import auto’s
Britten bemachtigen negen vergunningen voor Marokkaanse mijnen
Inbeslagname illegale valuta in Marokko stijgt explosief
Marokko maakt einde aan belastingvrije import schapen
Boycot doet Danone wankelen in Marokko