10 maart 2022 - 19:50 - Economie
Om de hervatting van de activiteiten in Marokko te promoten, zal Royal Air Maroc een marketingcampagne lanceren voor drie nieuwe bestemmingen: Miami, Dubai en Tel Aviv.
In het kader van dit initiatief, getiteld "Reisideeën", wil Royal Air Maroc haar routenetwerk uitbreiden om haar klanten een ruime keuze aan bestemmingen aan te bieden.
Lees ook: Royal Air Maroc lanceert nieuwe dienst voor reizigers
De campagne is daarom gebaseerd op drie reisideeën:
– Idee 1: Laat je verrassen en ontdek de prachtige stad Dubai
– Idee 2: Stel je open voor de cultuur in de oude stad van Tel Aviv
– Idee 3: Beleef onvergetelijke momenten en geniet het exotische Miami
Lees ook: Woede onder passagiers vlucht Royal Air Maroc
Vluchten van Casablanca naar Tel Aviv worden door Royal Air Maroc aangeboden voor 4300 dirham. Vluchten van Casablanca naar Miami kosten vanaf 10 april 6300 dirham, inclusief belastingen en toeslagen, terwijl vluchten van Casablanca naar Dubai vanaf 29 april aan 4590 dirham inclusief belastingen en toeslagen zullen worden aangeboden.
Ongerustheid in Tanger door grote actie bij Bank Al-Maghrib
Turbo voor de rechter voor moord op echtgenoot Rym Fikri
H&M goes Marrakech in nieuwe collectie
Megaproject gaspijpleiding Marokko-Nigeria start in Dakhla
Marokkanen in opstand tegen zomertijd
Marokko: 430 km aan HSL-lijnen in 5 jaar
Oneerlijke Concurrentie? Europa klaagt over Marokkaanse avocado-import
Marokko pompt honderden miljarden in transformatie
Doorbraak in Marokkaans gasproject in Tendrara
Grote Zwitserse groep vestigt zich in Marokko
Marokko zoekt LNG-terminal voor Nador West Med
Export watermeloenen naar EU, Marokko verliest
Woede in Casablanca om peperdure waterrekening
Sluiting B.Laban-winkels in Egypte door schadelijke bacterie: volgt Marokko?