Man neemt afscheid van kinderen en pleegt zelfmoord in Tanger
Een man heeft dinsdag in Tanger zelfmoord gepleegd na afscheid te hebben genomen van zijn kinderen.
16 januari 2018 - 21:23 - Marokko
Een man heeft dinsdag zelfmoord gepleegd in de kantoren van de koninklijke gendarmerie in Laroui bij Nador.
De man was in bewaring gesteld na door zijn vrouw van mishandeling te zijn beschuldigd.
Volgens de plaatselijke autoriteiten hing de man zichzelf op met zijn hemd in een politiecel.
Zijn lichaam werd naar het El Hassani ziekenhuis in Nador gebracht voor onderzoek. Het parket heeft een onderzoek naar de zaak bevolen.
Lees meer
Een man heeft dinsdag in Tanger zelfmoord gepleegd na afscheid te hebben genomen van zijn kinderen.
Een man in El Hajeb heeft zelfmoord gepleegd nadat hij zijn vrouw ernstig had mishandeld. De vrouw werd in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis. De man dacht dat zijn...
In Ait Melloul bij Agadir heeft een zwangere vrouw van rond de dertig enkele minuten voor de iftar zelfmoord gepleegd.
Een kind van 14 jaar heeft donderdag in het Marokkaanse Chefchaouen zelfmoord gepleegd.
Een student heeft donderdag zelfmoord gepleegd door van een gebouw van de faculteit van Nador in Selouan te springen.