18 maart 2015 - 10:03 - Marokko
Marokko werd in Duitsland verkozen tot bestemming die de grootste doorbraak maakte in 2014. De prijs werd uitgereikt door de Duitse bladen Stern en Geo Saison.
Deelnemers aan een peiling van de twee bladen oordeelden dat "het imago van Marokko als toeristische bestemming veruit het beste is" en dat het land "zin geeft om te reizen".
Een steekproef van 6000 lezers namen deel aan de peiling. Dat meldt het Marokkaans verkeersbureau ONMT in een verklaring.
Stern is de grootste Duitse en Europese nieuwsmagazine en drukt ruim een miljoen exemplaren per week. Voor maandblad Geo Saison is dat 1,2 miljoen exemplaren.
Luchthaven Marrakech krijgt make-over
Boabdil El Chico: de laatste Sultan van Al-Andalus
Marokkaanse diaspora profiteert massaal van nieuwe woonhulp in Marokko
Luchtvaartindustrie: Marokko concurreert met Europese reuzen
Moderne Amerikaanse pantserwagens voor Marokko
Marrakech zet offensief in tegen criminaliteit
Luchthaven Marrakech krijgt make-over
Moderne Amerikaanse pantserwagens voor Marokko
Marrakech zet offensief in tegen criminaliteit
Tanger: ambtenaren zwaar gestraft
Marokkaanse YouTuber vier jaar cel in
Lynx zorgt voor paniek in Tanger
Marokkaanse imams weigeren na Ramadan terug te keren uit Europa
Sekstoerisme in Marrakech: AMDH woedend