Zoeken

Maroc Telecom verhoogt salaris personeel met 1000 dirham

1 juli 2011 - 23:04 - Economie

Geschreven door Nawel Serdouni

Na een reeks onderhandelingen met de werknemersvertegenwoordigers, heeft Maroc Telecom beslist de salarissen van alle medewerkers te verhogen met 1000 dirham. Deze stijging wordt van kracht vanaf juli.

Itissalat Al Maghrib zal ook nog overeenkomsten sluiten met een aantal projectontwikkelaars, om zijn werknemers de kans te geven van kortingen tot 10% te kunnen genieten bij de aankoop van een woning.

De groep bezit 49,90% van de markt van mobiele telefonie in Marokko en heeft een omzet gedraaid van 31,7 miljard dirham in 2010.

Lees meer

Fransen geven 5 miljard voor Maroc Telecom

France Telecom wil de 53%-aandelen van Vivendi in Maroc Telecom verwerven voor 5 miljard euro. Vier andere groepen hebben reeds interesse getoond in de meest winstgevende...

Verkoop 7% Maroc Telecom afgelast

De aanbesteding voor de verkoop van 7%-belang van Maroc Telecom door de staat is geannuleerd. De informatie werd reeds bevestigd aan de financiële instellingen die de operatie...

Casablanca stock exchange: 28,9% behoort tot Marokkanen in het buitenland

De buitenlandse investeringen op de beurs van Casablanca bereikten 167,5 miljard dirham in 2010 tegen 145,1 miljard dirham in 2009. Een stijging van 15,38% dus.

Qatarezen willen Maroc Telecom kopen

Investeerders uit de Golf-regio en voornamelijk uit Qatar, oefenen druk uit op de Franse groep Vivendi om deze ertoe te brengen zijn aandelen te verkopen in Maroc Telecom.

Maroc Telecom opent toren van miljard dirham

De glazen toren van Maroc Telecom in Rabat, is maandag ingehuldigd door Koning Mohammed VI. De nieuwe zetel van de telecommunicatiegroep heeft een miljard dirham gekost.

Bladna.nl

Bladna.nl - 2026 - Contact - Over Bladna.nl - Privacybeleid - Ons team