Dertig contacten wereld-Marokkaan met coronavirus in quarantaine
Een Marokkaan uit Frankrijk is op zaterdag 4 april in het Hassan II ziekenhuis in Agadir overleden aan de gevolgen van het coronavirus.
6 april 2020 - 16:20 - Marokko
Twee vrouwelijke magistraten van de Rekenkamer die positief werden getest op het coronavirus en in het Moulay Abdellah ziekenhuis in Salé werden verzorgd, zouden in het geheim zijn overgebracht naar het Cheikh Zayed ziekenhuis in Rabat.
De twee vrouwen raakten tijdens een bezoek aan Marrakech besmet met het coronavirus. Beiden namen er deel aan een evenement voor een goed doel ter gelegenheid van de internationale Vrouwendag op 8 maart.
Volgens Marokkaanse media werden ze van ziekenhuis veranderd vanwege de slechte kwaliteit van de zorgen in het Moulay Abdellah ziekenhuis in Salé.
Beide magistraten liggen nog steeds in het ziekenhuis en doen het naar omstandigheden goed. Een van hen gaf het virus helaas door aan haar bejaarde moeder.
Een griffier van de Rekenkamer die ook besmet raakte met het covid-19, ligt nog steeds in het Moulay Abdellah ziekenhuis.
Lees meer
Een Marokkaan uit Frankrijk is op zaterdag 4 april in het Hassan II ziekenhuis in Agadir overleden aan de gevolgen van het coronavirus.
Goed nieuws in de regio Laayoune-Sakia El Hamra. Alle mensen die er positief werden getest op het coronavirus zijn genezen volgens de regionale afgevaardigde van het ministerie...
Een Marokkaanse vrouw die besmet is met het coronavirus, is donderdag van een gezonde baby bevallen in een ziekenhuis in Fez.
Vier leden van een familie in Tetouan die met het coronavirus besmet raakten, weigerden wekenlang om in het ziekenhuis te worden verzorgd. Allen hadden de keuze gemaakt om zich...
Goed nieuws in Fez! Een baby en zijn moeder die beiden met het coronavirus besmet waren geraakt, hebben zondag het ziekenhuis mogen verlaten.