1 mei 2018 - 20:10 - Marokko
Een nieuw onderzoek van Averty toont aan dat 79,8% Marokkanen de boycot van producten van de merken Afriquia, Sidi Ali en Centrale Danone steunen.
Het onderzoek werd online uitgevoerd op een steekproef van 1072 mensen uit de twaalf regio’s van Marokko. Daaruit blijkt dat 89% respondenten op de hoogte zijn van de boycot en dat 79,8% de actie steunen.
Van de 20,2% respondenten die niet aan de boycot deelnemen stelt 66,8% nog niet te hebben besloten of ze de campagne steunen terwijl 24% niet aan de boycot wenst deel te nemen.
Ook vermeldenswaardig is dat 90,1% deelnemers oordelen dat de boycot een impact zal hebben op de merken en 69,8% denkt dat het zeer ernstige gevolgen zal hebben voor Afriquia, Sidi Ali en Centrale Danone.
Zon, zee, strand: Martil herovert zijn kusten
Luchthaven Tetouan wordt fors groter
Vrouw rapper Gims verlaat man én Marrakech
Noord-Marokko worstelt met bedelende kinderen
Royal Air Maroc wil luxe voor iedereen
Eeuwen na Al-Andalus keert Arabisch terug in Spanje
Zon, zee, strand: Martil herovert zijn kusten
Luchthaven Tetouan wordt fors groter
Noord-Marokko worstelt met bedelende kinderen
Royal Air Maroc wil luxe voor iedereen
Britten verlaten Costa del Sol voor Marokko
Marokko introduceert mystery guests in hotels
Vrouw van Marokkaanse expat gearresteerd voor overspel in Nador
Trouwen via TikTok: Marokkaanse fkih maken het mogelijk