1 mei 2018 - 20:10 - Marokko
Een nieuw onderzoek van Averty toont aan dat 79,8% Marokkanen de boycot van producten van de merken Afriquia, Sidi Ali en Centrale Danone steunen.
Het onderzoek werd online uitgevoerd op een steekproef van 1072 mensen uit de twaalf regio’s van Marokko. Daaruit blijkt dat 89% respondenten op de hoogte zijn van de boycot en dat 79,8% de actie steunen.
Van de 20,2% respondenten die niet aan de boycot deelnemen stelt 66,8% nog niet te hebben besloten of ze de campagne steunen terwijl 24% niet aan de boycot wenst deel te nemen.
Ook vermeldenswaardig is dat 90,1% deelnemers oordelen dat de boycot een impact zal hebben op de merken en 69,8% denkt dat het zeer ernstige gevolgen zal hebben voor Afriquia, Sidi Ali en Centrale Danone.
Geldafpersing op Marokkaanse weg (video)
Europa zoekt naar deze vermiste Marokkaanse topsporters
Politicus vast voor vastgoedfraude in Tanger
Belangrijke verbindingsweg in Nador is "een schande"
Marokkaans raadslid doneert lever om tante te redden
Nederlander betrapt met camper vol hasj bij grens Marokko
Geldafpersing op Marokkaanse weg (video)
Politicus vast voor vastgoedfraude in Tanger
Belangrijke verbindingsweg in Nador is "een schande"
Marokkaans raadslid doneert lever om tante te redden
Nederlander betrapt met camper vol hasj bij grens Marokko
Stranden Al Hoceima gekaapt, autoriteiten machteloos
Marokkaanse politici verdacht van landroof
Woede om plotselinge stijging schoolgeld in Marokko