1 mei 2018 - 20:10 - Marokko
Een nieuw onderzoek van Averty toont aan dat 79,8% Marokkanen de boycot van producten van de merken Afriquia, Sidi Ali en Centrale Danone steunen.
Het onderzoek werd online uitgevoerd op een steekproef van 1072 mensen uit de twaalf regio’s van Marokko. Daaruit blijkt dat 89% respondenten op de hoogte zijn van de boycot en dat 79,8% de actie steunen.
Van de 20,2% respondenten die niet aan de boycot deelnemen stelt 66,8% nog niet te hebben besloten of ze de campagne steunen terwijl 24% niet aan de boycot wenst deel te nemen.
Ook vermeldenswaardig is dat 90,1% deelnemers oordelen dat de boycot een impact zal hebben op de merken en 69,8% denkt dat het zeer ernstige gevolgen zal hebben voor Afriquia, Sidi Ali en Centrale Danone.
Luchthaven Marrakech krijgt make-over
Boabdil El Chico: de laatste Sultan van Al-Andalus
Marokkaanse diaspora profiteert massaal van nieuwe woonhulp in Marokko
Luchtvaartindustrie: Marokko concurreert met Europese reuzen
Moderne Amerikaanse pantserwagens voor Marokko
Marrakech zet offensief in tegen criminaliteit
Luchthaven Marrakech krijgt make-over
Moderne Amerikaanse pantserwagens voor Marokko
Marrakech zet offensief in tegen criminaliteit
Tanger: ambtenaren zwaar gestraft
Marokkaanse YouTuber vier jaar cel in
Lynx zorgt voor paniek in Tanger
Marokkaanse imams weigeren na Ramadan terug te keren uit Europa
Sekstoerisme in Marrakech: AMDH woedend