18 januari 2021 - 22:40 - Economie
Het Marokkaanse toerismebureau ONMT heeft een virtueel platform gecreëerd om Marokko weer op de kaart te zetten. Met ‘B2Marruecos’ wil het bureau Marokko weer aantrekkelijk maken voor de Europese markt.
Volgens de Spaanse website Agenttravel blijft Marokko de favoriete vakantiebestemming voor Spanjaarden die buiten Europa reizen. Marokko, dat als de poort van Afrika wordt beschouwd, wil de toerismebranche weer dynamisch maken voor toeristen buiten het koninkrijk.
Met het digitale platform willen de Marokkaanse autoriteiten een connectie maken met Europa. Spaanse reisbureaus kunnen op het platform in contact komen met lokale Marokkaanse leveranciers om informatie in te winnen over het koninkrijk.
Het platform ‘B2Marruecos’ is van plan om informatie en specifieke trainingen te geven aan professionals in het toerisme. Workshops en webinars staan op de agenda om de geïnteresseerden meer kennis te geven over de bestemming. Tevens zullen alle grote evenementen op het platform worden gezet.
Marokko: hulp bij huisvesting zorgt voor onvrede
Zes Marokkanen riskeren executie in Somalië
Algerije benoemt consuls in Marokko ondanks diplomatieke rel
Algerije wil zich Marokkaanse selham toe-eigenen
Goed nieuws voor leerkrachten in Marokko
Marokko in gevecht tegen namaakgoederen
Marokko: hulp bij huisvesting zorgt voor onvrede
Chinese gigant bouwt batterijfabriek in Kenitra
Marokkaanse boeren in vizier belastingdienst
Historische prestatie voor Tanger Med
Radisson plant op 25 nieuwe hotels in Marokko tegen 2030
Wereldleider in cyberveiligheid vestigt zich in Marokko
Tanger-Tetouan-Al Hoceima investeert fors in drinkwater
Marokko verhoogt graanimport