18 januari 2021 - 22:40 - Economie
Het Marokkaanse toerismebureau ONMT heeft een virtueel platform gecreëerd om Marokko weer op de kaart te zetten. Met ‘B2Marruecos’ wil het bureau Marokko weer aantrekkelijk maken voor de Europese markt.
Volgens de Spaanse website Agenttravel blijft Marokko de favoriete vakantiebestemming voor Spanjaarden die buiten Europa reizen. Marokko, dat als de poort van Afrika wordt beschouwd, wil de toerismebranche weer dynamisch maken voor toeristen buiten het koninkrijk.
Met het digitale platform willen de Marokkaanse autoriteiten een connectie maken met Europa. Spaanse reisbureaus kunnen op het platform in contact komen met lokale Marokkaanse leveranciers om informatie in te winnen over het koninkrijk.
Het platform ‘B2Marruecos’ is van plan om informatie en specifieke trainingen te geven aan professionals in het toerisme. Workshops en webinars staan op de agenda om de geïnteresseerden meer kennis te geven over de bestemming. Tevens zullen alle grote evenementen op het platform worden gezet.
Britten verlaten Costa del Sol voor Marokko
Marokko introduceert mystery guests in hotels
Vrouw van Marokkaanse expat gearresteerd voor overspel in Nador
Lamine Yamal baalt: geen auto van FC Barcelona
Trouwen via TikTok: Marokkaanse fkih maken het mogelijk
Forbes plaatst Marokkaanse banken tussen grootste ter wereld
Forbes plaatst Marokkaanse banken tussen grootste ter wereld
Marokko’s auto-industrie groeit, Spanje onder druk
Belasting betalen in Marokko verandert
Emirati kroonprins richt holding op in Marokko
Marokkaanse dirham houdt stand
Blauwe energie: Spaans geld voor eerste offshore windpark Marokko
Marokko slaat alarm: Russisch gokapp plundert deviezen
Marokko verdrievoudigt paprika-export naar Spanje