18 januari 2021 - 22:40 - Economie
Het Marokkaanse toerismebureau ONMT heeft een virtueel platform gecreëerd om Marokko weer op de kaart te zetten. Met ‘B2Marruecos’ wil het bureau Marokko weer aantrekkelijk maken voor de Europese markt.
Volgens de Spaanse website Agenttravel blijft Marokko de favoriete vakantiebestemming voor Spanjaarden die buiten Europa reizen. Marokko, dat als de poort van Afrika wordt beschouwd, wil de toerismebranche weer dynamisch maken voor toeristen buiten het koninkrijk.
Met het digitale platform willen de Marokkaanse autoriteiten een connectie maken met Europa. Spaanse reisbureaus kunnen op het platform in contact komen met lokale Marokkaanse leveranciers om informatie in te winnen over het koninkrijk.
Het platform ‘B2Marruecos’ is van plan om informatie en specifieke trainingen te geven aan professionals in het toerisme. Workshops en webinars staan op de agenda om de geïnteresseerden meer kennis te geven over de bestemming. Tevens zullen alle grote evenementen op het platform worden gezet.
Coronacrisis leidt tot uitstel officiële bezoeken tussen Marokko en Israël
Solaimane Atrach al maand vermist in Brussel
Covid-vaccinatie: Marokko blijft in wereldtop-10
Franse miljardair vestigt zich in Marrakech
Mustapha Ramid ziet af van ontslag en blijft in de regering
België kan de Marokkaanse Malika El Aroud het land niet uitzetten
Franse miljardair vestigt zich in Marrakech
Cannabisteelt: Israël kan een voorbeeld zijn voor Marokko
Directe zeeroute tussen Marokko en het Verenigd Koninkrijk in de maak
Marokko vastgepind voor witwassen geld
Zo wil Marokko cannabis legaliseren
Toerisme in Marokko: verlies van 42,4 miljard dirham in 2020
Jaafar El Alamy in de top 30 onder 30 persoonlijkheden Forbes
Regering wil 200 arbeidsinspecteurs aanwerven na drama Tanger