18 januari 2021 - 22:40 - Economie
Het Marokkaanse toerismebureau ONMT heeft een virtueel platform gecreëerd om Marokko weer op de kaart te zetten. Met ‘B2Marruecos’ wil het bureau Marokko weer aantrekkelijk maken voor de Europese markt.
Volgens de Spaanse website Agenttravel blijft Marokko de favoriete vakantiebestemming voor Spanjaarden die buiten Europa reizen. Marokko, dat als de poort van Afrika wordt beschouwd, wil de toerismebranche weer dynamisch maken voor toeristen buiten het koninkrijk.
Met het digitale platform willen de Marokkaanse autoriteiten een connectie maken met Europa. Spaanse reisbureaus kunnen op het platform in contact komen met lokale Marokkaanse leveranciers om informatie in te winnen over het koninkrijk.
Het platform ‘B2Marruecos’ is van plan om informatie en specifieke trainingen te geven aan professionals in het toerisme. Workshops en webinars staan op de agenda om de geïnteresseerden meer kennis te geven over de bestemming. Tevens zullen alle grote evenementen op het platform worden gezet.
Casablanca worstelt met miljoenenschuld aan busbedrijf
Mysterieuze dood jonge vrouw op landgoed Marokkaanse miljardair
Drama in Tanger: vrouw probeert baby in ravijn te gooien
Hittegolf na hittegolf in Marokko: dit is waarom
Online nepnieuws bedreigt toerisme Noord-Marokko
Ouezzane in het donker door stroomdiefstal
Olijfolie in Marokko op recordprijs 150 dirham?
Auto-industrie: Marokko stoot Zuid-Afrika van troon
Marokkaanse judowereld in shock na ongeval kampioen
Marokko investeert miljarden in spoorwegen
Air Arabia breidt uit met nieuwe vluchten vanuit Tanger en Tetouan
Marokkaanse visserijsector krimpt, Al Hoceima vormt uitzondering
Marokko kreunt onder prijsstijgingen, Al Hoceima koploper
Marokko nieuwe speeltuin voor Chinese auto-industrie