4 oktober 2017 - 15:00 - Economie
Na drie jaar wachten is de nieuwe merk Yan&One van de rijke Marokkaanse zakenvrouw Salwa Akhannouch er eindelijk. De eerste winkel van het merk opent op 28 oktober in de Morocco Mall in Casablanca.
Om haar eigen merk te creëren maakte de vrouw van minister Aziz Akhannouch van Landbouw “belangrijke investeringen” en wierf ruim tweehonderd jongeren aan. Allen kregen een opleiding van zes maanden om “ervaring in verschillende domeinen op te doen”. Dat laat de groep in een verklaring weten.
Het nieuw merk is zowel voor vrouwen als mannen bestemd en biedt een grote reeks aan producten aan, waaronder make-up, lichaamsverzorging, parfums en accessoires.
Yan&One garandeert tevens dat het merendeel van de producten geen parabenen, fenoxyethanol en polyethyleenglycolen bevatten. Alle producten werden in samenwerking met bekende namen van de Franse cosmeticawereld ontwikkeld terwijl voor de parfums werd samengewerkt met "grote meesterparfumeurs uit Grasse, wereldhoofdstad van parfums".
Het merk zocht ook inspiratie in de Marokkaanse natuur voor een reeks rituele verzorgingsproducten genaamd “Moroccon Rituals”. De producten werden met de beste natuurlijke ingrediënten zoals 100% natuurlijke arganolie en cactusvijgolie vervaardigd.
Afspraak dus op 28 oktober in het winkelcentrum Morocco Mall, eigendom van Salwa Idrissi Akhannouch, voor de opening van de eerste Yan&One winkel.
Belgische Marokkanen cel in voor drugshandel in Sebta
Meisjes in gevaar na aardbeving in Marokko?
Schandaal in Casablanca: Palestijn gezocht, Marokkaanse gearresteerd
Impasse in de Sahara: Marokko en Polisario onwrikbaar
Marokko start aanleg en nieuwe snelweg
Voetbalwedstrijd Marokko-Zambia vandaag (live)
Woninghulp Marokko: dit zijn de bedragen
Transavia start nieuwe vlucht naar Marokko
Chinese groep en holding Koning Mohammed VI bouwen groot industrieel complex in Marokko
Marokko stopt productie Heineken bier
Gedwongen vertrek Yango kort na aankomst in Marokko
Belangrijke donatie van Hyundai aan slachtoffers aardbeving in Marokko
Solidariteit of kapitaalvlucht? Bedrijven Marokkaanse diaspora onder de loep na aardbeving
H&M doneert $250.000 voor slachtoffers aardbeving in Marokko