18 januari 2018 - 20:44 - Marokko
Vrouwen met een hoofddoek zijn steeds meer aanwezig in publiciteitscampagnes. Ook L’Oréal is zich daar bewust van en heeft opnieuw een moslima gekozen voor de nieuwe collectie "Elvive World of Care".
Amena Khan, bekende blogger in Groot-Brittannië, werd door de cosmeticagigant gekozen voor een spotje van 60 seconden.
"Het is niet omdat men zijn haren niet laat zien dat men ze niet verzorgt! Zodra ik mijn hoofddoek afdoe, zorg ik voor mijn haren, zodat ze er nog stralender uitzien. Is dat niet wat we allemaal willen?", zegt Amena Khan in het filmpje.
In november vorig jaar had L’Oréal al veel kritiek gekregen vanwege een foto van een vrouw met een hoofddoek in een publiciteitsfolder. Het ging toen om de Marokkaanse visagiste en vlogster Salima Aliani.
Makers Mocro Maffia kondigen slotseizoen aan (teaser)
Hakim Ziyech op weg naar een gouden ballingschap in Saoedi-Arabië?
Rapper Morad riskeert 6 jaar gevangenisstraf
Klachten: Royal Air Maroc in top 3 in Canada
Marokkaan Asraf Beno grote favoriet in Spaanse Survivors
La Zarra’s problemen na middelvinger op Eurovisie Songfestival
Marokko weer op de rails met sterke groei toerisme
Eid ul-Adha in Marokko: 500 tot 1000 dirham meer per schaap
Marokko: proces van start tegen bankier die er vandoor ging met geld klanten
David Govrin, geschorst wegens "ernstige handelingen", terug naar Rabat?
Concert Booba in Casablanca verboden
Eid ul-Adha in Marokko: ruim 5 miljoen schapen geregistreerd
Eerbetoon van Koning Mohammed VI aan Mohamed Moatassim
Israëlische soldaten oefenen in Marokko