18 januari 2018 - 20:44 - Marokko
Vrouwen met een hoofddoek zijn steeds meer aanwezig in publiciteitscampagnes. Ook L’Oréal is zich daar bewust van en heeft opnieuw een moslima gekozen voor de nieuwe collectie "Elvive World of Care".
Amena Khan, bekende blogger in Groot-Brittannië, werd door de cosmeticagigant gekozen voor een spotje van 60 seconden.
"Het is niet omdat men zijn haren niet laat zien dat men ze niet verzorgt! Zodra ik mijn hoofddoek afdoe, zorg ik voor mijn haren, zodat ze er nog stralender uitzien. Is dat niet wat we allemaal willen?", zegt Amena Khan in het filmpje.
In november vorig jaar had L’Oréal al veel kritiek gekregen vanwege een foto van een vrouw met een hoofddoek in een publiciteitsfolder. Het ging toen om de Marokkaanse visagiste en vlogster Salima Aliani.
Fiets vermiste Imane uit water gehaald in België
Kickbokser Mohammed Jaraya blijft langer in cel
Administrator social media FIFA is Marokkaan
Safae Hbirkou opnieuw zwanger
Inwoners Salé eisen actie tegen shisha lounges nabij scholen
Eerbetoon aan Atlas Leeuwen in Casablanca (video)
Administrator social media FIFA is Marokkaan
Inwoners Salé eisen actie tegen shisha lounges nabij scholen
Meerdere arrestaties na fatale abortus in Inezgane
Marokkaanse restaurants in top 50 MENA-regio
Marokkanen mijden Sebta en Melilla door visumplicht
Berichten over verdwijning Marokkaanse studenten in Londen ontkracht
Kennis landstaal om Marokkaanse nationaliteit te krijgen
Rabat: ’overvaller met mes’ opgepakt