18 januari 2018 - 20:44 - Marokko
Vrouwen met een hoofddoek zijn steeds meer aanwezig in publiciteitscampagnes. Ook L’Oréal is zich daar bewust van en heeft opnieuw een moslima gekozen voor de nieuwe collectie "Elvive World of Care".
Amena Khan, bekende blogger in Groot-Brittannië, werd door de cosmeticagigant gekozen voor een spotje van 60 seconden.
"Het is niet omdat men zijn haren niet laat zien dat men ze niet verzorgt! Zodra ik mijn hoofddoek afdoe, zorg ik voor mijn haren, zodat ze er nog stralender uitzien. Is dat niet wat we allemaal willen?", zegt Amena Khan in het filmpje.
In november vorig jaar had L’Oréal al veel kritiek gekregen vanwege een foto van een vrouw met een hoofddoek in een publiciteitsfolder. Het ging toen om de Marokkaanse visagiste en vlogster Salima Aliani.
Grote familie uit Ouezzane eist actie tegen drankmerk
Achraf Hakimi en rapper Morad samen gespot in Tanger (video)
Boko Haram-leider uitgeschakeld na tip van Marokko
Marokko doet het goed: land telt 7500 miljonairs
Wie is de nieuwe vriendin van Lamine Yamal?
Marokkaanse vastgoedmagnaten verdacht van witwassen drugsgeld
Grote familie uit Ouezzane eist actie tegen drankmerk
Marokko doet het goed: land telt 7500 miljonairs
Marokkaanse vastgoedmagnaten verdacht van witwassen drugsgeld
Hollywood-bankroof in Marokko, daders lopen nog
Tanger te duur voor vakantie
Bejaarde Marokkaanse op brute wijze vermoord in Frankrijk
Spanje onvoorbereid op druk van Marokko
Nasser Zefzafi in Al Hoceima met doodzieke vader