18 oktober 2018 - 12:00 - Marokko
Het Marokkaans verkeersbureau ONMT heeft in het Midden-Oosten en India een campagne gestart om de bestemming Marokko te promoten.
In totaal werden 51 reisbureaus uit deze landen in Casablanca en Marrakech uitgenodigd voor een prospectiebezoek.
"Dit initiatief is bedoeld om het toeristisch potentieel van het koninkrijk te vergroten en het familietoerisme uit het Midden-Oosten en India naar Marokko voor volgend seizoen te promoten", volgens de directeur van de regionale afdeling van de ONMT in Abu Dhabi, Mohamed Sadek Chaker.
De vertegenwoordigers van deze agentschappen namen deel aan bijeenkomsten met een honderdtal Marokkaanse toerismeprofessionals over het toeristisch potentieel van Marokko. Toeristenpromotors en vertegenwoordigers van reisbureaus uit de Verenigde Arabische Emiraten, Saoedi-Arabië, Koeweit, Oman, Egypte, Jordanië en India maakten deel uit van de reis.
Britten verlaten Costa del Sol voor Marokko
Marokko introduceert mystery guests in hotels
Vrouw van Marokkaanse expat gearresteerd voor overspel in Nador
Lamine Yamal baalt: geen auto van FC Barcelona
Trouwen via TikTok: Marokkaanse fkih maken het mogelijk
Forbes plaatst Marokkaanse banken tussen grootste ter wereld
Britten verlaten Costa del Sol voor Marokko
Marokko introduceert mystery guests in hotels
Vrouw van Marokkaanse expat gearresteerd voor overspel in Nador
Trouwen via TikTok: Marokkaanse fkih maken het mogelijk
Zorgen om dodelijke weg in Noord-Marokko
Moulay Hassan in Tanger, ook Lalla Salma verwacht
Nieuwe metaalvondsten in Marokko: koper, goud en zilver
Tanger verscherpt bouwcontrole na mislukt project