6 november 2016 - 21:10 - Marokko
Noura Afia, een Marokkaanse vlogster, is het nieuw gezicht van CoverGirl. Het bekende make-up merk kreeg veel positieve reacties door een jonge moslima met een hoofddoek te kiezen.
De jonge vrouw deelt sinds 2011 tutorialfilmpjes over make up, het dragen van een hoofddoek en andere modetips. De vlogster uit het Amerikaanse Denver heeft ruim 213.000 volgers op social media.
Noura Afia zal deelnemen aan de campagne #LashEquality en zal onder meer in een publiciteit voor de So Lashy Mascara verschijnen.
Noura noemt het « een droom » en stelt dat ze nooit had gedacht dat moslima’s als mode-iconen zouden worden gekozen.
Marokkaanse militaire macht: bedreiging voor Spanje?
West Ham stelt prijs Nayef Aguerd vast, interesse uit Saoedi-Arabië
Influencer Armani krijgt hulp van Nederland na blind date-schandaal in Marokko
Jamilla Baidou woedend: rijbewijs kwijt én mentaal ongeschikt verklaard
Marokko veilig om te bezoeken? Laatste reisadvies VK
Marokko wil 600.000 schapen importeren voor Eid ul-Adha
Marokkaanse militaire macht: bedreiging voor Spanje?
Marokko veilig om te bezoeken? Laatste reisadvies VK
Marokko wil 600.000 schapen importeren voor Eid ul-Adha
Nieuwe vliegtuigen voor Royal Air Maroc
Marokko in wereldtop goedkoopste familievakantiebestemmingen
Grotten van Hercules in Tanger bedreigd door bouwprojecten
Jonge vrouw vermoord na wilde avond in toeristencomplex Marrakech
Rotterdamse influencer Armani vast in Marokko na omstreden blind dating