6 november 2016 - 21:10 - Marokko
Noura Afia, een Marokkaanse vlogster, is het nieuw gezicht van CoverGirl. Het bekende make-up merk kreeg veel positieve reacties door een jonge moslima met een hoofddoek te kiezen.
De jonge vrouw deelt sinds 2011 tutorialfilmpjes over make up, het dragen van een hoofddoek en andere modetips. De vlogster uit het Amerikaanse Denver heeft ruim 213.000 volgers op social media.
Noura Afia zal deelnemen aan de campagne #LashEquality en zal onder meer in een publiciteit voor de So Lashy Mascara verschijnen.
Noura noemt het « een droom » en stelt dat ze nooit had gedacht dat moslima’s als mode-iconen zouden worden gekozen.
Zon, zee, strand: Martil herovert zijn kusten
Luchthaven Tetouan wordt fors groter
Vrouw rapper Gims verlaat man én Marrakech
Noord-Marokko worstelt met bedelende kinderen
Royal Air Maroc wil luxe voor iedereen
Eeuwen na Al-Andalus keert Arabisch terug in Spanje
Zon, zee, strand: Martil herovert zijn kusten
Luchthaven Tetouan wordt fors groter
Noord-Marokko worstelt met bedelende kinderen
Royal Air Maroc wil luxe voor iedereen
Britten verlaten Costa del Sol voor Marokko
Marokko introduceert mystery guests in hotels
Vrouw van Marokkaanse expat gearresteerd voor overspel in Nador
Trouwen via TikTok: Marokkaanse fkih maken het mogelijk