6 november 2016 - 21:10 - Marokko
Noura Afia, een Marokkaanse vlogster, is het nieuw gezicht van CoverGirl. Het bekende make-up merk kreeg veel positieve reacties door een jonge moslima met een hoofddoek te kiezen.
De jonge vrouw deelt sinds 2011 tutorialfilmpjes over make up, het dragen van een hoofddoek en andere modetips. De vlogster uit het Amerikaanse Denver heeft ruim 213.000 volgers op social media.
Noura Afia zal deelnemen aan de campagne #LashEquality en zal onder meer in een publiciteit voor de So Lashy Mascara verschijnen.
Noura noemt het « een droom » en stelt dat ze nooit had gedacht dat moslima’s als mode-iconen zouden worden gekozen.
Bestbetaalde CEO van België Ilham Kadri stapt op
Marokko verscherpt regels voor Hadj en Omra
Man steekt eigen broer dood na ruzie in Martil
Canadese groep vindt nieuwe goudzone in Marokko
Strenge controle op brandstof in Marokko
Marokkaanse diaspora massaal naar huis
Marokko verscherpt regels voor Hadj en Omra
Man steekt eigen broer dood na ruzie in Martil
Canadese groep vindt nieuwe goudzone in Marokko
Marokkaanse diaspora massaal naar huis
Duizenden banen bedreigd in Marokko
Prinses Lalla Salma duikt weer op in Marokko
Drie jaar cel voor Marokkaanse activiste Saida El Alami na koninklijke gratie
Opmerkelijke uitspraak in Marokko: ontrouwe man hoeft cel niet in