6 november 2016 - 21:10 - Marokko
Noura Afia, een Marokkaanse vlogster, is het nieuw gezicht van CoverGirl. Het bekende make-up merk kreeg veel positieve reacties door een jonge moslima met een hoofddoek te kiezen.
De jonge vrouw deelt sinds 2011 tutorialfilmpjes over make up, het dragen van een hoofddoek en andere modetips. De vlogster uit het Amerikaanse Denver heeft ruim 213.000 volgers op social media.
Noura Afia zal deelnemen aan de campagne #LashEquality en zal onder meer in een publiciteit voor de So Lashy Mascara verschijnen.
Noura noemt het « een droom » en stelt dat ze nooit had gedacht dat moslima’s als mode-iconen zouden worden gekozen.
Koning Mohammed VI onthult "Atlantisch Initiatief" voor Afrikaanse landen
Verrassend: Marokko scoort laag op gastvrijheid
Ontdekking in Marokko herschrijft einde dinosauriërs
Marokko’s nieuwe arsenaal: Drones en raketten van Israël en VS
Instagram-sensatie: Sakina Karchaoui verovert Euro 2025
Knapste politieagent van Marokko gaat viraal
Koning Mohammed VI onthult "Atlantisch Initiatief" voor Afrikaanse landen
Verrassend: Marokko scoort laag op gastvrijheid
Ontdekking in Marokko herschrijft einde dinosauriërs
Marokko’s nieuwe arsenaal: Drones en raketten van Israël en VS
Knapste politieagent van Marokko gaat viraal
Vermiste Class40 Acrobatica raceboot duikt op in Marokko
Lichaam onbekende man spoelt aan in Tanger
Marokkaanse drone schakelt Polisario-leden uit