Marokkaanse met coronavirus bevalt van gezonde baby
Een Marokkaanse vrouw die besmet is met het coronavirus, is donderdag van een gezonde baby bevallen in een ziekenhuis in Fez.
3 september 2020 - 18:20 - Marokko
Een uitzonderlijke bevalling in Marokko. Een vrouw is dinsdag in het Mohammed V ziekenhuis in Chefchaouen van een drieling bevallen die dezelfde placenta deelde.
De moeder beviel op natuurlijke wijze zonder dat een keizersnee nodig was. Ze doet het net zoals haar baby’s goed.
Tanja24 bericht dat de bevalling onder toezicht gebeurde van een medisch team gespecialiseerd in moeilijke bevallingen.
Volgens een verklaring van een verantwoordelijke van het ziekenhuis gaat het om een zeer weinig voorkomende zwangerschap in Marokko.
Lees meer
Een Marokkaanse vrouw die besmet is met het coronavirus, is donderdag van een gezonde baby bevallen in een ziekenhuis in Fez.
De directie van het Mohammed V ziekenhuis in Casablanca heeft een beroep gedaan op de justitie voor een corruptiezaak waarbij een lid van het personeel betrokken zou zijn.
Een zwangere vrouw is enkele dagen geleden van een tweeling bevallen in het dorpje Sidi Issa, in de bergen bij Taza. De vrouw kon niet op tijd naar een zorgcentrum worden...
Een vrouw die positief werd getest op het coronavirus is eind vorige week van een gezonde baby bevallen in het Mohammed VI ziekenhuis in Tanger.
Leuk nieuws uit Settat waar een vrouw van een gezonde drieling is bevallen. De drie baby’s zijn meisjes.