Zoeken

Man of Steel 2 met Superman en Batman in Marokko gemaakt

25 augustus 2013 - 16:24 - Cultuur

Geschreven door Laila A.

Volgens Amerikaanse media zal de film ’Man of steel 2’ in Marokko worden gemaakt. Officieel werd dit nog niet bevestigd.

De filmploeg twijfelt nog tussen Detroit in de Verenigde Staten, en de Marokkaanse woestijn, om de film te draaien.

In ’Man of Steel 2’ van Warner Bros, verschijnen zowel Batman, gespeeld door Ben Affleck, als Superman (Henry Cavill).

Warner Bros heeft reeds drie filmen in Marokko gemaakt: Sex and the City, Inception en Body of Lies.

De release van de film staat gepland voor 2015.

Lees meer

Team ’Queen of the desert’ in Marokkaanse woestijn

Het team van de film ’Queen of the Desert’ bevindt zich momenteel in Marokko voor opnames. Filmmaker Werner Herzog vertelt in de film het verhaal van Gertrude Bell.

Groot-Brittannië en Marokko sluiten filmovereenkomst

Marokko en Groot Brittannië hebben een samenwerkingsovereenkomst omtrent de filmindustrie gesloten. De twee landen willen hun kennis delen en de economische groei stimuleren...

Opnames ’Queen of the Desert’ met Nicole Kidman in Marokko

De Australische actrice Nicole Kidman wordt in de komende dagen in Marokko verwacht, voor de opnames van de nieuwe film van Werner Herzog ’Queen of the Desert’.

Scandinavische film te gast op Filmfestival Marrakech

De 13e editie van het Filmfestival van Marrakech wordt dit jaar gewijd aan de Scandinavische landen. Het filmevenement staat van 29 november tot 7 december gepland.

Star Wars 7 deels in Marokko gemaakt

De volgende aflevering van Star Wars zal deels in Marokko worden gemaakt. Badass Digest meldt dat het begin van de opnames in Marokko op 14 mei gepland staat.

Bladna.nl

Bladna.nl - 2026 - Contact - Over Bladna.nl - Privacybeleid - Ons team