Bab Sebta: 20 kilo hasj onderschept
De douane en de politie hebben donderdagavond bij de grensovergang Bab Sebta 20 kilo hasj onderschept.
20 maart 2016 - 17:30 - Marokko
De Marokkaanse douane heeft donderdagavond 1200 kilo hasj onderschept op de kustweg nabij Iazanen, in de provincie Nador.
De drugs was in 40 pakken verpakt en heeft een waarde van 12 miljoen dirham. Een minibusje met valse kentekens vervoerde de drugs.
Volgens persagentschap MAP kon de bestuurder van het voertuig vluchten. Politie doet onderzoek naar de herkomst van de drugs.
Lees meer
De douane en de politie hebben donderdagavond bij de grensovergang Bab Sebta 20 kilo hasj onderschept.
Agenten van de koninklijke gendarmerie hebben maandag in de regio van Tiznit een vrachtwagen met een ton hasj onderschept.
De douane bij de grensovergang Bab Sebta heeft vrijdag 14,5 kilo hasj in beslag genomen. Dat meldt de Marokkaanse douane zelf in een verklaring.
Marokkaanse douaneagenten hebben in de nacht van zaterdag op zondag in de regio van Nador 91 kilogram cannabis onderschept. De smokkelaar kon ontsnappen.
De Marokkaanse douane heeft begin deze week in Tetouan 780 kilo cannabis onderschept. De drugs was in 24 pakken verpakt en werd in een bedrijfsvoertuig ontdekt.