Zoeken

Huis in brand na ontploffing telefoonlader in Marrakech

2 maart 2018 - 11:20 - Gemeenschap

©

In de wijk Mhamid in Marrakech heeft in een huis een brand gewoed als gevolg van de ontploffing van een telefoonlader.

Volgens Al Massae waren de bewoners van het huis niet aanwezig op het moment van de brand.

De brandweer werd gewaarschuwd. Ruim een uur was nodig om de brand te doven. De politie heeft een onderzoek gestart.

Het is niet de eerste keer dat een defecte lader voor incidenten zorgt in Marokko. In april vorig jaar waren drie mensen omgekomen en vier anderen gewond geraakt na de explosie van een telefoonlader in Azilal. In 2016 waren een moeder en haar kind op dezelfde wijze in Tetouan omgekomen.

Bladna.nl

Bladna.nl - 2020 - Contact - Over Bladna.nl - Privacybeleid - Ons team