Zoeken

"Aji" en "We are Open" om bestemming Marokko te promoten

18 februari 2022 - 21:20 - Marokko

©

Het Nationaal Marokkaans Verkeersbureau (ONMT) zet zijn marketingplan ter bevordering van het herstel van de activiteit verder en heeft twee gelijktijdige campagnes gelanceerd om de bestemming Marokko te promoten: één voor het binnenlands toerisme en één voor het internationaal toerisme.

De campagnes "Aji" en "We are Open" zijn bedoeld om het enthousiasme voor wat Marokko te bieden heeft nieuw leven in te blazen en het koninkrijk aantrekkelijker te maken als een toegankelijke, veilige en ontspannende bestemming met een ongeëvenaarde verscheidenheid aan ervaringen, aldus het ONMT in een persbericht.

Lees ook: Herstelstrategie voor Marokkaanse toerisme

Op internationaal vlak zal de activiteit in drie fasen verlopen, zodat de aandacht van potentiële reizigers kan worden getrokken en een begin kan worden gemaakt met een dynamisch herstel in de komende voorjaarsvakantie.

Na de voltooiing van de eerste fase van het communicatieplan, waarin informatie wordt verstrekt over de heropening van de grenzen, werd door het ONMT een videospot gemaakt onder de slogan "We are Open". De spot zal worden uitgezonden op sociale media in vijf strategische markten: Frankrijk, Spanje, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en de Verenigde Staten.

Eind februari begint een derde fase, waarin de campagne een maximaal bereik krijgt door de uitzending van inspirerende video’s onder de titel "Visit Morocco Originals". Volgens het ONMT zullen deze thema’s het beeld van de grote diversiteit van het Marokkaanse aanbod ondersteunen en tegemoet komen aan de uiteenlopende wensen van de reizigers: cultuur, natuur, zee, bergen, woestijn, sport, ontspanning...

Lees ook: Toerisme Marokko: Expedia verwacht 440.000 overnachtingen

Parallel daarmee blijft het ONMT de in 2020, onder de naam "Ntla9awfbladna" gestarte strategie, verder uitbouwen en gaat het vandaag nog een stap verder om Marokkanen van binnen en buitenland te blijven overtuigen om de rijkdommen van hun land te herontdekken. Met het nieuwe "Aji"-concept, dat onlangs werd gelanceerd, wil het bureau het binnenlands toerisme via specifieke thema’s aanmoedigen, maar ook de culturele, gastronomische en toeristische rijkdommen onder de aandacht brengen.

Bladna.nl

Bladna.nl - 2024 - Contact - Over Bladna.nl - Privacybeleid - Ons team