Gedetineerde pleegt zelfmoord met hemd in Marokko
In de lokale gevangenis El Arjat 2 in Salé heeft een gedetineerde zichzelf vrijdagochtend met zijn hemd opgehangen.
19 februari 2017 - 16:02 - Marokko
Een gedetineerde in de gevangenis van Kenitra heeft in de nacht van donderdag op vrijdag zelfmoord gepleegd.
De man was tot 19 jaar en 6 maanden gevangenisstraf veroordeeld voor terroristische activiteiten. Hij bond een stuk draad aan zijn nek en hing zichzelf op aan een venster van de ziekenzaal.
Persagentschap MAP vernam van de gevangenisadministratie dat de man bij het psychiatrisch ziekenhuis Arrazi in Salé werd behandeld voor zijn psychische problemen. Hij weigerde de medicijnen te nemen die hem waren voorgeschreven.
Lees meer
In de lokale gevangenis El Arjat 2 in Salé heeft een gedetineerde zichzelf vrijdagochtend met zijn hemd opgehangen.
Een studente heeft vorige week in de regio van Berrechid zelfmoord gepleegd. Haar levenloos lichaam werd door haar moeder in haar kamer ontdekt.
Een 28-jarige man heeft zichzelf begin vorige week in het Marokkaanse Tetouan opgehangen.
Een meisje van slechts 10 jaar heeft enkele dagen geleden in de regio van Kelaat Sraghna zelfmoord gepleegd.
De eerste sancties zijn gevallen. Twee van de zeven minderjarige gevangenen die een tiental dagen geleden uit de gevangenis van Salé waren ontsnapt, zijn tot een strenge...