Zoeken

Zelfmoord in gevangenis Kenitra

19 februari 2017 - 16:02 - Marokko

Geschreven door Mehdi Khabbouj

Een gedetineerde in de gevangenis van Kenitra heeft in de nacht van donderdag op vrijdag zelfmoord gepleegd.

De man was tot 19 jaar en 6 maanden gevangenisstraf veroordeeld voor terroristische activiteiten. Hij bond een stuk draad aan zijn nek en hing zichzelf op aan een venster van de ziekenzaal.

Persagentschap MAP vernam van de gevangenisadministratie dat de man bij het psychiatrisch ziekenhuis Arrazi in Salé werd behandeld voor zijn psychische problemen. Hij weigerde de medicijnen te nemen die hem waren voorgeschreven.

Lees meer

Gedetineerde pleegt zelfmoord met hemd in Marokko

In de lokale gevangenis El Arjat 2 in Salé heeft een gedetineerde zichzelf vrijdagochtend met zijn hemd opgehangen.

Marokkaanse studente pleegt zelfmoord om intiem filmpje op WhatsApp

Een studente heeft vorige week in de regio van Berrechid zelfmoord gepleegd. Haar levenloos lichaam werd door haar moeder in haar kamer ontdekt.

Jonge vader pleegt zelfmoord in Tetouan

Een 28-jarige man heeft zichzelf begin vorige week in het Marokkaanse Tetouan opgehangen.

Meisje (10) pleegt zelfmoord in Marokko

Een meisje van slechts 10 jaar heeft enkele dagen geleden in de regio van Kelaat Sraghna zelfmoord gepleegd.

Zes jaar cel na ontsnapping uit gevangenis Salé

De eerste sancties zijn gevallen. Twee van de zeven minderjarige gevangenen die een tiental dagen geleden uit de gevangenis van Salé waren ontsnapt, zijn tot een strenge...

Bladna.nl

Bladna.nl - 2026 - Contact - Over Bladna.nl - Privacybeleid - Ons team