Zoeken

Wolkenkrabber Maroc Telecom in Rabat

21 juni 2013 - 22:15 - Divers

Geschreven door Laila A.

Koning Mohammed VI heeft op 17 juni 2013, de nieuwe wolkenkrabber ingehuldigd van Maroc Telecom in Rabat. De nieuwe toren van 23 verdiepingen kostte meer dan een miljard dirham aan de Marokkaanse telecomoperator.

Lees meer

Zuid-Koreaanse KT Corp wil Maroc Telecom niet meer

De Zuid-Koreaanse telecommunicatiegroep KT Corp, ziet af van de aankoop van de 53%-belang van Vivendi in Maroc Telecom, meldt Reuters.

Qatar wil Maroc Telecom niet meer

De Qatarese groep Ooredoo heeft geen interesse meer in de overname van Maroc Telecom. De Emirati Etisalat is de laatste potentiële koper.

Maroc Telecom officieel verkocht aan Emirati Etisalat

Na maanden onderhandelen werd Maroc Telecom door de Franse groep Vivendi aan Etisalat verkocht voor 4,2 miljard euro. Een bedrag dat ver onder de aangekondigde waarde van 5, en...

Casablanca krijgt gigantische wolkenkrabber

Casablanca krijgt er een nieuwe wolkenkrabber bij. Het gebouw zal 20 meter hoger zijn dan de Twin Centers, en daarmee het tweede hoogste toren van Marokko worden na dat van...

Etisalat onderhandelt overname Maroc Telecom voor 4,2 miljard

De in Dubai gevestigde Etisalat heeft een bod van 4,2 miljard euro gedaan de 53% belangen van Vivendi in Maroc Telecom.

Bladna.nl

Bladna.nl - 2026 - Contact - Over Bladna.nl - Privacybeleid - Ons team