Zoeken

Tanger: gaslek doodt twee mensen, drie personen op intensive care

18 december 2020 - 19:00 - Gemeenschap

©

Een echtpaar overleed maandagavond in Tanger nadat ze werden blootgesteld aan een butaangaslek. De drie zonen van het paar hebben ook de gasdampen ingeademd en liggen op de intensive care.

Dit soort tragische ongelukken komt wel vaker voor tijdens de winterperiode. Deze keer gebeurde het in de wijk Colonia in Tanger. De 73-jarige man en de 56-jarige vrouw overleden als gevolg van de dampen van een gasfles die op een boiler was aangesloten. Ze zouden door verstikking zijn overleden, meldt Le360.

De spoedeisende hulp van de stad kon het ergste niet voorkomen. Er is in Tanger een onderzoek geopend om de omstandigheden van deze noodlottige situatie duidelijk vast te leggen.

De kinderen die op de intensive care vechten voor hun leven zijn respectievelijk 13, 23 en 25 jaar oud. Een identiek drama werd op dezelfde dag geregistreerd in M’Diq, ook daarbij kwam een koppel om het leven, zegt dezelfde bron.

Bladna.nl

Bladna.nl - 2021 - Contact - Over Bladna.nl - Privacybeleid - Ons team