Zoeken

Peuter overleeft steek giftige schorpioen niet in Marokko

8 juni 2020 - 16:10 - Marokko

©

Een jongetje van slechts 3 jaar is afgelopen zaterdag in de regio van Azilal overleden na door een giftige schorpioen te zijn gestoken.

Barlamane bericht dat de peuter voor het ouderlijk huis in Douar Afouzar bij Ait Mhamed aan het spelen was toen hij werd gestoken.

De ouders brachten hem onmiddellijk naar het medisch centrum van de gemeente, maar daar was geen antigif beschikbaar. De ouders werden naar het provinciaal ziekenhuis doorverwezen, tevergeefs.

Het kind overleed kort na zijn aankomst in het ziekenhuis. Het parket heeft een onderzoek en een autopsie op het lichaam van het jongetje bevolen.

Bladna.nl

Bladna.nl - 2020 - Contact - Over Bladna.nl - Privacybeleid - Ons team