10 april 2018 - 14:40 - Cultuur
MarocMétrie heeft een nieuw onderzoek gepubliceerd over de kijkgewoontes van Marokkanen in de maand maart.
Daaruit blijkt dat Marokkaanse huishoudens gemiddeld 07:52 uur per dag voor het scherm doorbrachten.
Volgens het onderzoek keken 29,5 miljoen kijkers naar televisiezender 2M in maart, wat een marktaandeel van 26,4% vertegenwoordigt. Daarna volgen Al Aoula met 22,8% en Al Maghribiya met 2%. De andere Marokkaanse zenders trokken samen slechts 4,1% van de kijkers aan.
Lalla Laaroussa is het meest bekeken programma op Al Aoula, gevolgd door Stand Up en Moudawala. Op 2M keken Marokkanen voornamelijk naar de Turkse serie "Samhini", gevolgd door Master Chef en een andere Turkse serie "Hob Aâma".
Hakim Ziyech traint in Amsterdam, terugkeer naar Eredivisie?
Belangrijke promotie voor Kroonprins Moulay Hassan
Man wil scheiden, Marokkaanse biedt groot bedrag om hem te houden
Onfrisse praktijken in restaurants Tanger
Ryanair cancelt vluchten naar Marokko
Algerije voert algemene mobilisatie in: Marokko doelwit?
Nasrdin Dchar aan Koning Willem-Alexander: "Medeplichtig aan genocide Gaza"
El Rogui, de man die de Marokkaanse troon wilde en werd verslonden door leeuwen
Ruim 190 klachten tegen rapper ElGrandeToto afgewezen
Narjiss El Hallak kondigt scheiding aan via Instagram
Hakimi en Mbappé met Bad Bunny in Puerto Rico (video)
Groot zomerfestival van start in Al Hoceima
Hollywood-giganten kiezen Marokko: Zendaya en Matt Damon in Dakhla
Latifa Raafat verrast rechtbank met ongevraagde getuigenis