5 mei 2024 - 14:00 - Marokko
Het Marokkaans verkeersbureau (ONMT) lanceert een unieke TikTok-campagne om de aandacht van de Gen Z (Generation Zoomers) te trekken. Tien internationale TikTok-creators met miljoenen volgers werden uitgenodigd voor een "Trend House"-ervaring in Marrakech, Essaouira en Ouarzazate.
Het doel van de campagne is om van Marokko een topbestemming te maken voor jonge reizigers over de hele wereld. De TikTok-creators kregen de kans om de Marokkaanse cultuur te ervaren, lokale lekkernijen te proeven en deel te nemen aan diverse activiteiten. Ze deelden hun ervaringen met hun miljoenen volgers in de vorm van creatieve en inspirerende video’s.
Lees ook: Marokko’s strategie om miljoen Amerikaanse toeristen aan te trekken
De "Trend House"-campagne maakt gebruik van de kracht van influencers en de populariteit van TikTok om de diverse aspecten van het Marokkaanse toerisme te promoten. De focus ligt op "City Breaks" in Marrakech en Essaouira, en "Desert and Oasis Adventures" in Ouarzazate.
Lees ook: Marokkaans toerisme verbreekt records
De ONMT verwacht dat de campagne meer dan 28 miljoen views zal genereren op verschillende sociale media platforms, wat de zichtbaarheid van Marokko bij de Gen Z aanzienlijk zal verhogen.
McDonald’s verrast met Marokkaanse Hawaï
Zwemverbod in Marokkaanse rivieren na dodelijke ongevallen
Spaanse hotelreus breidt fors uit in Marokko
Marokkaanse auto-industrie onder druk: export daalt
Drugs uit Marokko en Colombia nu via Spaanse rivier
Vakantiedroom in Noord-Marokko spat uiteen
Zwemverbod in Marokkaanse rivieren na dodelijke ongevallen
Spaanse hotelreus breidt fors uit in Marokko
Vakantiedroom in Noord-Marokko spat uiteen
Graafmachines slopen illegale kramen in Al Hoceima
Gendarmerie Nador voorkomt verkoop bedorven vlees
Labubu: virale knuffel is goud waard in Marokko
Grote deal: Marokko verovert Chinese harten
Verandering op komst voor Marokkaanse kentekenplaten