5 mei 2024 - 14:00 - Marokko
Het Marokkaans verkeersbureau (ONMT) lanceert een unieke TikTok-campagne om de aandacht van de Gen Z (Generation Zoomers) te trekken. Tien internationale TikTok-creators met miljoenen volgers werden uitgenodigd voor een "Trend House"-ervaring in Marrakech, Essaouira en Ouarzazate.
Het doel van de campagne is om van Marokko een topbestemming te maken voor jonge reizigers over de hele wereld. De TikTok-creators kregen de kans om de Marokkaanse cultuur te ervaren, lokale lekkernijen te proeven en deel te nemen aan diverse activiteiten. Ze deelden hun ervaringen met hun miljoenen volgers in de vorm van creatieve en inspirerende video’s.
Lees ook: Marokko’s strategie om miljoen Amerikaanse toeristen aan te trekken
De "Trend House"-campagne maakt gebruik van de kracht van influencers en de populariteit van TikTok om de diverse aspecten van het Marokkaanse toerisme te promoten. De focus ligt op "City Breaks" in Marrakech en Essaouira, en "Desert and Oasis Adventures" in Ouarzazate.
Lees ook: Marokkaans toerisme verbreekt records
De ONMT verwacht dat de campagne meer dan 28 miljoen views zal genereren op verschillende sociale media platforms, wat de zichtbaarheid van Marokko bij de Gen Z aanzienlijk zal verhogen.
Belasting betalen in Marokko verandert
Zorgen om dodelijke weg in Noord-Marokko
Emirati kroonprins richt holding op in Marokko
Moulay Hassan in Tanger, ook Lalla Salma verwacht
Ihattaren kiest definitief voor Marokko boven Nederland
Hakim Ziyech met moeder, Nayef Aguerd en Kurt Zouma in Marrakech
Zorgen om dodelijke weg in Noord-Marokko
Moulay Hassan in Tanger, ook Lalla Salma verwacht
Nieuwe metaalvondsten in Marokko: koper, goud en zilver
Tanger verscherpt bouwcontrole na mislukt project
Drones, helikopters, raketten… Marokko bereidt zich voor
Oorlog Iran-Israël: Royal Air Maroc kalmeert reizigers
Marokko staat voor nieuwe extreme hittegolf
Hoe probleemprojecten in Marokko door criminelen worden gebruikt