5 mei 2024 - 14:00 - Marokko
Het Marokkaans verkeersbureau (ONMT) lanceert een unieke TikTok-campagne om de aandacht van de Gen Z (Generation Zoomers) te trekken. Tien internationale TikTok-creators met miljoenen volgers werden uitgenodigd voor een "Trend House"-ervaring in Marrakech, Essaouira en Ouarzazate.
Het doel van de campagne is om van Marokko een topbestemming te maken voor jonge reizigers over de hele wereld. De TikTok-creators kregen de kans om de Marokkaanse cultuur te ervaren, lokale lekkernijen te proeven en deel te nemen aan diverse activiteiten. Ze deelden hun ervaringen met hun miljoenen volgers in de vorm van creatieve en inspirerende video’s.
Lees ook: Marokko’s strategie om miljoen Amerikaanse toeristen aan te trekken
De "Trend House"-campagne maakt gebruik van de kracht van influencers en de populariteit van TikTok om de diverse aspecten van het Marokkaanse toerisme te promoten. De focus ligt op "City Breaks" in Marrakech en Essaouira, en "Desert and Oasis Adventures" in Ouarzazate.
Lees ook: Marokkaans toerisme verbreekt records
De ONMT verwacht dat de campagne meer dan 28 miljoen views zal genereren op verschillende sociale media platforms, wat de zichtbaarheid van Marokko bij de Gen Z aanzienlijk zal verhogen.
Acht maanden cel voor Algerijnse vrouw na bestorming Sebta
Marokko vs Turkije: ongelijke strijd op Europese voedselmarkt
Hicham El Guerrouj sinds 1998 heer en meester op de 1500 meter
Drama op parkeerplaats in Casablanca
Marokkaanse international Abdelaziz Barrada plots overleden
Marokkaanse ambtenaar veroordeeld voor fraude bij bedevaart
Drama op parkeerplaats in Casablanca
Marokkaanse ambtenaar veroordeeld voor fraude bij bedevaart
Marokkaanse Miss in Frankrijk slachtoffer racistische haat
Raadslid Tanger aangehouden voor mega fraudezaak
Auto slaat over de kop in Tetouan, meerdere gewonden
Marokko redt medina Tanger
Nieuwe aardbevingen voor kust Tetouan
Meerderheid aanvragen kindhuwelijken goedgekeurd in Marokko