5 mei 2014 - 21:42 - Marokko
Choumicha is het nieuw gezicht van het bekende cosmeticamerk L’Oréal Paris. De Marokkaanse kokkin wordt ingezet om het nieuw haarverf merk ’Prodigy’ te promoten.
Choumicha vertelde dat ze tot nu toe haar haren enkel op grootmoederwijze had gekleurd met henna. Ook is ze een grote fan van haarolie en een huisgemaakte mengsel met granaatappelschil.
Maar met de tijd wordt het steeds moeilijker om haar haren te voeden en verzorgen en haar grijze haren te verbergen. Daarom koos ze naar eigen zeggen voor Prodigy van L’Oréal Paris, een permanente kleuring zonder ammoniak en verrijkt met micro-olie.
Afgelopen maart had Choumicha Chafai ook een contract getekend om het gezicht te worden van het afwasmiddelmerk Fairy in Marokko en Algerije.
Marokko waarschuwt rechters: "Pas op voor valse polygamie-papieren"
Marokko grijpt in: massamigratie van Algerijnen naar Ceuta gestopt
Waldorf Astoria-hotel opent in Marokko: nachtje kost 6000 dirham
Marokko komt met hypermodern stadion in Guinness-recordtijd
Noord-Marokko’s megaproject: cruciale wegverbinding nadert voltooiing
Tanger-Assilah, dé nieuwe toeristische sensatie van Marokko
Marokko waarschuwt rechters: "Pas op voor valse polygamie-papieren"
Marokko grijpt in: massamigratie van Algerijnen naar Ceuta gestopt
Waldorf Astoria-hotel opent in Marokko: nachtje kost 6000 dirham
Noord-Marokko’s megaproject: cruciale wegverbinding nadert voltooiing
Tanger-Assilah, dé nieuwe toeristische sensatie van Marokko
Politieraids in shishalounges Tanger, meerdere arrestaties
Zorgdrama in Marokko: vrouw en baby sterven op weg naar ziekenhuis
Cafés Marokko slaan terug na kritiek: "We zijn de vijand niet"