20 maart 2012 - 11:00 - Economie
Een tv-spot van Koutoubia, toonaangever van de Marokkaanse charcuterie, wordt uitgezonden tijdens de wedstrijden van de Spaanse "Primera División".
Het reclamefilmpje van Koutoubia, die probeert de wereldmarkt van halal vlees te veroveren, is te zien tijdens de wedstrijden van FC Barcelona, gevolgd door meer dan 600 miljoen kijkers wereldwijd.
De Marokkaanse leider van charcuterie, die zijn visueel identiteit vernieuwde in 2010 na 25 jaar activiteit, gebruikt 2300 mensen en heeft een jaaromzet van 1,7 miljard dirham.
Marokko en Algerije wedijveren ook over militair budget
Remco Evenepoel woest: "Oumi komt uit welgestelde Marokkaanse familie!"
Douanier in joggingbroek! Marokko kijkt verbaasd
Hitmachine Saad Lamjarred levert weer: "Zwina Bzzaf"
Nador maakt van Kariat Arekmane vakantieparadijs
Cannabisthee? Marokko lanceert commercialisering
Oneerlijke Concurrentie? Europa klaagt over Marokkaanse avocado-import
Marokko pompt honderden miljarden in transformatie
Doorbraak in Marokkaans gasproject in Tendrara
Grote Zwitserse groep vestigt zich in Marokko
Marokko zoekt LNG-terminal voor Nador West Med
Export watermeloenen naar EU, Marokko verliest
Woede in Casablanca om peperdure waterrekening
Sluiting B.Laban-winkels in Egypte door schadelijke bacterie: volgt Marokko?