20 maart 2012 - 11:00 - Economie
Een tv-spot van Koutoubia, toonaangever van de Marokkaanse charcuterie, wordt uitgezonden tijdens de wedstrijden van de Spaanse "Primera División".
Het reclamefilmpje van Koutoubia, die probeert de wereldmarkt van halal vlees te veroveren, is te zien tijdens de wedstrijden van FC Barcelona, gevolgd door meer dan 600 miljoen kijkers wereldwijd.
De Marokkaanse leider van charcuterie, die zijn visueel identiteit vernieuwde in 2010 na 25 jaar activiteit, gebruikt 2300 mensen en heeft een jaaromzet van 1,7 miljard dirham.
Vrouw van Marokkaanse expat gearresteerd voor overspel in Nador
Lamine Yamal baalt: geen auto van FC Barcelona
Trouwen via TikTok: Marokkaanse fkih maken het mogelijk
Forbes plaatst Marokkaanse banken tussen grootste ter wereld
Marokkaanse douaneregels voor auto-overdracht diaspora
Marokkaans Ayoub bakt beste pizza ter wereld
Forbes plaatst Marokkaanse banken tussen grootste ter wereld
Marokko’s auto-industrie groeit, Spanje onder druk
Belasting betalen in Marokko verandert
Emirati kroonprins richt holding op in Marokko
Marokkaanse dirham houdt stand
Blauwe energie: Spaans geld voor eerste offshore windpark Marokko
Marokko slaat alarm: Russisch gokapp plundert deviezen
Marokko verdrievoudigt paprika-export naar Spanje