20 maart 2012 - 11:00 - Economie
Een tv-spot van Koutoubia, toonaangever van de Marokkaanse charcuterie, wordt uitgezonden tijdens de wedstrijden van de Spaanse "Primera División".
Het reclamefilmpje van Koutoubia, die probeert de wereldmarkt van halal vlees te veroveren, is te zien tijdens de wedstrijden van FC Barcelona, gevolgd door meer dan 600 miljoen kijkers wereldwijd.
De Marokkaanse leider van charcuterie, die zijn visueel identiteit vernieuwde in 2010 na 25 jaar activiteit, gebruikt 2300 mensen en heeft een jaaromzet van 1,7 miljard dirham.
Hitte en droogte voeden vlammenzee in Noord-Marokko
Celstraf na aanrijding kleine Ghita op strand in Marokko
Slimme truc met notaris gebruikt om miljoenen aan belasting te ontduiken in Marokko
Handlangers drugsbaron Mohamed Amra door Marokko uitgeleverd
Marokko stopt met woonvergunningen voor onafgebouwde huizen
Azzedine Ounahi in impasse
Hogere belasting op komst voor grondbezitters in Marokko
Ouezzane krijgt economische zone voor 8000 ambachtslieden
Marokko grootmacht in blauwe bessen geworden
Dirham onder druk door euro, maar reserves groeien gestaag
Ecuador wil rijstoverschot in Marokko dumpen
Investeren in Marokko wordt makkelijker voor diaspora
Een bedrijf starten in Marokko? Fiscale verplichtingen!
Grote Spaanse hotelgroep vestigt zich in Marokko