14 januari 2022 - 16:20 - Economie
Na de opening van drie restaurants vorig jaar, heeft restaurantketen KFC de opening aangekondigd van tien nieuwe filialen in Marokko dit jaar, om zijn expansiestrategie in het koninkrijk te concretiseren.
Volgens een persbericht van de directie van KFC heeft het merk zich steeds verder ontplooid dankzij zijn ontwikkelingsstrategieën en is het steeds bekender geworden bij Marokkanen. Het is nu één van de grootste fast-food merken in het koninkrijk.
Met een totale kostprijs van 30 miljoen dirham maakt de nieuwe investering deel uit van dezelfde expansiestrategie, met respect voor "de rebranding van de KFC-restaurants in Marokko met zuivere en eigentijdse architecturale vormen. De nieuwe KFC-restaurants moeten uniek en klantvriendelijk zijn, met modern meubilair om de klanten een unieke en ideale omgeving aan te bieden om de lekkere kipgerechten met elkaar te delen", onderstreept de directie.
"Een strategie die gebaseerd is op de verbetering en het gebruik van Marokkaanse producten, maar ook op een perfecte kennis van de markt en de behoeften van de lokale doelgroep, terwijl de communicatie en de prijzen worden aangepast aan de consument, heeft de leidende positie van KFC onder de fastfoodrestaurants in termen van marktaandeel bevestigd," aldus de verklaring.
Hadj 2022: prijs vastgesteld op 63.800 dirham
Covid-vaccintekort week na heropening grens Melilla
Dit is waarom Marokko zijn onderhandelingen met Spanje altijd wint
Marokko bij de populairste bestemmingen voor Spanjaarden
Marokko wil geneesmiddel tegen apenpokken kopen
Rabat: gescheiden Siamese tweeling maakt het goed
Textielgaren: Mexico ruilt China in voor Marokko
Marokko moet broodconsumptie verminderen
Marokko: algemene daling vastgoedprijzen
Marokko: productgebonden subsidies exploderen
Alstom Marokko bouwt groene sneltramlijn in Tel Aviv
Fnideq concurreert met Sebta en trok al 60 bedrijven aan
Marokko grootste auto-exporteur naar Europa
Grote hoeveelheden lithium ontdekt in Marokko