Twee jongemannen opgehangen aangetroffen in Al Hoceima
Misdaad of zelfmoord? Twee jongemannen zijn dinsdag op verschillende plekken in de gemeente Lauta, in de provincie van Al Hoceima, dood aangetroffen.
19 november 2016 - 19:30 - Marokko
In het Marokkaanse Beni Mellal is een onderofficier van de Koninklijke Gendarmerie donderdag dood aangetroffen.
De agent werkte op de politieschool van Casablanca. Hij was in Beni Mellal om uit te rusten. Zijn levenloze lichaam werd in zijn woning in de gemeente Oulad Mbarek gevonden.
Volgens Al Akhbar besloten de collega’s van de vijftiger hem te gaan opzoeken na tientallen onbeantwoorde berichten op zijn telefoon te hebben achtergelaten.
Politie doet onderzoek naar de dood van de man. Geen enkel scenario wordt uitgesloten.
Lees meer
Misdaad of zelfmoord? Twee jongemannen zijn dinsdag op verschillende plekken in de gemeente Lauta, in de provincie van Al Hoceima, dood aangetroffen.
Een politieman heeft zichzelf in zijn kantoor in het politiebureau van Kelaat Sraghna opgehangen.
Een agent heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag in het Marokkaanse Beni Mellal een verdachte doodgeschoten.
In het Marokkaanse Temara, nabij Rabat, werd afgelopen weekend het lichaam van een vrouw in een plas bloed aangetroffen. Ze werd naar alle waarschijnlijkheid door haar man...
Bij een verkeersongeval op de weg tussen Beni Mellal en Marrakech zijn maandag twee mensen omgekomen.