Zoeken

Zieke Marokkaan aan lot overgelaten in rechtbank in Mexico

27 mei 2020 - 17:40 - Marokko

Geschreven door Laila A.

Een Marokkaanse man die in een rechtbank in Mexico een epilepsieaanval kreeg, bleef ruim een uur alleen zonder enige hulp.

Het slachtoffer was in de rechtbank om aangifte te doen tegen zijn ex-partner door wie hij zou zijn mishandeld en misbruikt.

De man was in het kantoor van de procureur generaal toen hij een aanval kreeg. Hij bleef ruim een uur alleen alvorens de eerste medische zorgen te krijgen.

Het personeel van de rechtbank bleef volgens plaatselijke bronnen onverschillig. Niemand wist hoe de man te helpen en niemand greep als gevolg in. Volgens Codigosanluis werd zelfs geen ambulance gebeld.

Lees meer

Marokko: vrouw overlijdt na bevalling in kar

Een vrouw is maandagavond in de regio van Essaouira overleden na in een kar te zijn bevallen. Dorpsgenoten van het slachtoffer wilden haar in de kar naar het dichtstbijzijnd...

Marokko: man vergezelt buurvrouw naar rechtbank en belandt in de gevangenis

Een man die zijn buurvrouw naar de rechtbank van eerste aanleg in Taza had vergezeld, is bij zijn aankomst in de rechtbank gearresteerd en in bewaring gesteld.

Marokko: bankier maakt grote fout door prostituee te vertrouwen

Een prostituee is eerder deze week door de rechtbank van eerste aanleg in Meknes tot drie maanden gevangenisstraf en een boete van 500 dirham veroordeeld voor sextortion,...

Marokko: broer ex-minister twee weken na veroordeling al terug vrij

Ismail Belkhayat, broer van de voormalige minister en zakenman Moncef Belkhayat, heeft maandagnamiddag de Oukacha gevangenis in Casablanca mogen verlaten.

Marokko: rechter cel in na klacht wereld-Marokkaanse

De plaatsvervangende procureur des Konings bij de rechtbank van eerste aanleg in Casablanca, die eerder in de rechtbank van eerste aanleg in Mohammedia werkte, is in voorlopige...

Bladna.nl

Bladna.nl - 2026 - Contact - Over Bladna.nl - Privacybeleid - Ons team