Politieman pleegt zelfmoord in Kelaat Sraghna
Een politieagent heeft donderdag in Kelaat Sraghna zelfmoord gepleegd. De man hing zichzelf op in zijn woning.
5 december 2014 - 15:15 - Marokko
De rechtbank in Safi heeft een politieagent tot twee maanden voorwaardelijke gevangenisstraf en een boete van 3000 dirham veroordeeld. De agent was in november gearresteerd op verdenking van seksueel misbruik in een ziekenhuis.
Ahdat Al Maghribia schreef toen dat de agent toezicht moest houden op een zieke gevangene in het ziekenhuis van Safi. In de nacht zou hij de kamer van een zieke vrouw zijn binnengedrongen.
Hij misbruikte de vrouw die om hulp riep. Het ziekenhuispersoneel belde toen de politie waarna de agent werd gearresteerd en in voorlopige hechtenis genomen.
Volgens Al Akhbar was de agent eerder al op het matje geroepen omdat hij tijdens zijn diensturen pornofilms bekeek op zijn telefoon en andere vrouwen in het ziekenhuis had lastig gevallen.
Lees meer
Een politieagent heeft donderdag in Kelaat Sraghna zelfmoord gepleegd. De man hing zichzelf op in zijn woning.
De man die zijn vrouw vorige maand met een scheermes had verminkt omdat ze hem wilde verlaten, is maandag door de rechtbank in Marrakech tot drie jaar gevangenisstraf veroordeeld.
Een gewelddadig geschil tussen een agent en zijn vrouw eindigde donderdag met een drievoudige moord in Kenitra. De man schoot zijn vrouw en schoonouders dood en gijzelde nadien...
Een Saoedische man is woensdag gearresteerd omdat hij een politieagent zou hebben aangevallen bij een controlepost aan de ingang van Essaouira.
Een filmpje dat waarschijnlijk afgelopen zomer werd gemaakt, zorgt sinds enkele dagen voor ophef in Marokko. Een politieagent bevindt zich in een functieauto met meerdere...