29 maart 2017 - 20:30 - Economie
Het aantal toeristen die Marokko in de loop van het jaar zullen bezoeken zal naar verwachting met 6 procent stijgen. Dat is 600.000 toeristen meer dan in 2016.
Abderrafie Zouitene, baas van het Marokkaans verkeersbureau ONMT, vertelde dat woensdag op een persconferentie over de lancering van een nieuwe digitale publiciteitscampagne.
De nieuwe campagne is « innovatief en origineel » en werd ontwikkeld door zes bloggers uit verschillende landen. Alle zes maakten een filmpje over een verschillend onderwerp (ontdekking, gastronomie, geschiedenis, decoratie en sport).
Volgens Zouitene is het een reeks « leuke en informatieve video’s tussen vlog, reportage en tutorial over een aspect van Marokko, waarmee beïnvloeders hun volgers aanspreken op basis van hun interesses ».
Geldafpersing op Marokkaanse weg (video)
Europa zoekt naar deze vermiste Marokkaanse topsporters
Politicus vast voor vastgoedfraude in Tanger
Belangrijke verbindingsweg in Nador is "een schande"
Marokkaans raadslid doneert lever om tante te redden
Nederlander betrapt met camper vol hasj bij grens Marokko
Marokko kiest voor nieuw belastingstelsel
Royal Air Maroc floreert, Air Algérie blijft achter
Chinese auto-invasie in Marokko baart zorgen
Marokko’s kostelijke strijd om oogsten te redden
Russische diesel via Marokko naar Spanje gesmokkeld
Slim belasting besparen op je woning in Marokko
Emirates werft massaal cabinepersoneel in Marokko
Hollands groen verovert Marokko!