29 maart 2017 - 20:30 - Economie
Het aantal toeristen die Marokko in de loop van het jaar zullen bezoeken zal naar verwachting met 6 procent stijgen. Dat is 600.000 toeristen meer dan in 2016.
Abderrafie Zouitene, baas van het Marokkaans verkeersbureau ONMT, vertelde dat woensdag op een persconferentie over de lancering van een nieuwe digitale publiciteitscampagne.
De nieuwe campagne is « innovatief en origineel » en werd ontwikkeld door zes bloggers uit verschillende landen. Alle zes maakten een filmpje over een verschillend onderwerp (ontdekking, gastronomie, geschiedenis, decoratie en sport).
Volgens Zouitene is het een reeks « leuke en informatieve video’s tussen vlog, reportage en tutorial over een aspect van Marokko, waarmee beïnvloeders hun volgers aanspreken op basis van hun interesses ».
Boom hotelsector in Marokko baart zorgen op Canarische Eilanden
Sekstoerisme in Marrakech: AMDH woedend
Marokkaanse militaire uitgaven dalen, Algerijnse uitgaven versnellen
Algerijnse bondscoach Tanzania vecht schorsing na kritiek op Marokko aan
Meisje bijna ontvoerd in Beni Mellal
Dounia Boutazout presenteert nieuw seizoen Lalla Laaroussa
Marokko: nieuwe trends in vastgoedmarkt
Europa wil strengere regels voor import citrusfruit uit Marokko
Dirham stijgt sterk ten opzichte van de euro
Marokkanen gaan meer betalen voor dure auto’s
Vlees te duur in Marokko, consumenten ontevreden
Onderzeese zeekabelproject Marokko-VK veel duurder dan verwacht
Luchthaven Marrakech te klein, ambitieus uitbreidingsplan onthuld
Air Algérie haalt Royal Air Maroc in