29 maart 2017 - 20:30 - Economie
Het aantal toeristen die Marokko in de loop van het jaar zullen bezoeken zal naar verwachting met 6 procent stijgen. Dat is 600.000 toeristen meer dan in 2016.
Abderrafie Zouitene, baas van het Marokkaans verkeersbureau ONMT, vertelde dat woensdag op een persconferentie over de lancering van een nieuwe digitale publiciteitscampagne.
De nieuwe campagne is « innovatief en origineel » en werd ontwikkeld door zes bloggers uit verschillende landen. Alle zes maakten een filmpje over een verschillend onderwerp (ontdekking, gastronomie, geschiedenis, decoratie en sport).
Volgens Zouitene is het een reeks « leuke en informatieve video’s tussen vlog, reportage en tutorial over een aspect van Marokko, waarmee beïnvloeders hun volgers aanspreken op basis van hun interesses ».
Marokkanen in opstand tegen zomertijd
Marokko: 430 km aan HSL-lijnen in 5 jaar
Racisme in België live op televisie onthuld
Ongelooflijke comeback: Marokko Afrikaans kampioen zaalvoetbal!
Nieuwe baan voor Tarik Sektioui
Anti-Amazigh racisme teistert Marokkaanse voetbal
Oneerlijke Concurrentie? Europa klaagt over Marokkaanse avocado-import
Marokko pompt honderden miljarden in transformatie
Doorbraak in Marokkaans gasproject in Tendrara
Grote Zwitserse groep vestigt zich in Marokko
Marokko zoekt LNG-terminal voor Nador West Med
Export watermeloenen naar EU, Marokko verliest
Woede in Casablanca om peperdure waterrekening
Sluiting B.Laban-winkels in Egypte door schadelijke bacterie: volgt Marokko?