29 maart 2017 - 20:30 - Economie
Het aantal toeristen die Marokko in de loop van het jaar zullen bezoeken zal naar verwachting met 6 procent stijgen. Dat is 600.000 toeristen meer dan in 2016.
Abderrafie Zouitene, baas van het Marokkaans verkeersbureau ONMT, vertelde dat woensdag op een persconferentie over de lancering van een nieuwe digitale publiciteitscampagne.
De nieuwe campagne is « innovatief en origineel » en werd ontwikkeld door zes bloggers uit verschillende landen. Alle zes maakten een filmpje over een verschillend onderwerp (ontdekking, gastronomie, geschiedenis, decoratie en sport).
Volgens Zouitene is het een reeks « leuke en informatieve video’s tussen vlog, reportage en tutorial over een aspect van Marokko, waarmee beïnvloeders hun volgers aanspreken op basis van hun interesses ».
Vrouw van Marokkaanse expat gearresteerd voor overspel in Nador
Lamine Yamal baalt: geen auto van FC Barcelona
Trouwen via TikTok: Marokkaanse fkih maken het mogelijk
Forbes plaatst Marokkaanse banken tussen grootste ter wereld
Marokkaanse douaneregels voor auto-overdracht diaspora
Marokkaans Ayoub bakt beste pizza ter wereld
Forbes plaatst Marokkaanse banken tussen grootste ter wereld
Marokko’s auto-industrie groeit, Spanje onder druk
Belasting betalen in Marokko verandert
Emirati kroonprins richt holding op in Marokko
Marokkaanse dirham houdt stand
Blauwe energie: Spaans geld voor eerste offshore windpark Marokko
Marokko slaat alarm: Russisch gokapp plundert deviezen
Marokko verdrievoudigt paprika-export naar Spanje