27 mei 2019 - 16:00 - Cultuur
Marokkaanse zenders doen het tegen alle verwachtingen in uitstekend tijdens de maand Ramadan.
Ruim 80 procent van de Marokkaanse kijkers kozen dit jaar voor Marokkaanse zenders, ondanks de ruim duizend beschikbare satellietzenders.
Volgens de kijkcijfers die door Marocmetrie werden vrijgegeven waren de zenders van de publieke omroep SNRT en 2M samen goed voor 84 procent marktaandeel in de twee eerste weken van de Ramadan.
Al Aoula won sinds het begin van de Ramadan vijf punten tijdens de iftar-uren.
Ook kiezen steeds meer Marokkanen voor andere middelen om de zenders te bekijken. Bewijs daarvan is het succes van de app van de SNRT die ruim 2 miljoen mensen per week aantrekt en 2,2 miljoen keer werd gedownload.
Hakim Ziyech traint in Amsterdam, terugkeer naar Eredivisie?
Belangrijke promotie voor Kroonprins Moulay Hassan
Man wil scheiden, Marokkaanse biedt groot bedrag om hem te houden
Onfrisse praktijken in restaurants Tanger
Ryanair cancelt vluchten naar Marokko
Algerije voert algemene mobilisatie in: Marokko doelwit?
Nasrdin Dchar aan Koning Willem-Alexander: "Medeplichtig aan genocide Gaza"
El Rogui, de man die de Marokkaanse troon wilde en werd verslonden door leeuwen
Ruim 190 klachten tegen rapper ElGrandeToto afgewezen
Narjiss El Hallak kondigt scheiding aan via Instagram
Hakimi en Mbappé met Bad Bunny in Puerto Rico (video)
Groot zomerfestival van start in Al Hoceima
Hollywood-giganten kiezen Marokko: Zendaya en Matt Damon in Dakhla
Latifa Raafat verrast rechtbank met ongevraagde getuigenis