11 september 2019 - 19:00 - Economie
Het Marokkaans verkeersbureau ONMT heeft een partnerschap gesloten met C-Trip, grootste online Chinese reisagentschap.
De overeenkomst geldt voor een periode van drie jaar en doelt op een toename van het aantal Chinese toeristen die het koninkrijk bezoeken.
Marokko streeft ernaar jaarlijks meer dan 500.000 Chinese toeristen te verwelkomen, met name dankzij de marketingsamenwerkingen met C-Trip.
De overeenkomst werd door Adel El Fakir, directeur generaal van het ONMT, en Liang Jianzhang, president van C-Trip, ondertekend. Het reisagentschap zal meer zichtbaarheid geven aan de bestemming Marokko, met name via online reclamecampagnes.
C-Trip werd in 1999 opgericht en is één van de grootste online reisagentschappen en in China en in de wereld. Het bedrijf zit sinds 2003 in de Nasdaq.
Nieuwe club voor Sofyan Amrabat?
Nieuwe vliegtuigen voor Royal Air Maroc
Marokko in wereldtop goedkoopste familievakantiebestemmingen
Grotten van Hercules in Tanger bedreigd door bouwprojecten
Marokkaanse influencer in Algerije gearresteerd
Jonge vrouw vermoord na wilde avond in toeristencomplex Marrakech
Marokkanen gaan meer betalen voor dure auto’s
Vlees te duur in Marokko, consumenten ontevreden
Onderzeese zeekabelproject Marokko-VK veel duurder dan verwacht
Luchthaven Marrakech te klein, ambitieus uitbreidingsplan onthuld
Air Algérie haalt Royal Air Maroc in
Koffieprijzen krijgen bittere nasmaak in Marokko
3 miljard dirham omzet: gamemarkt in Marokko explodeert
Marokko: cafés profiteren van Eid om prijzen op te drijven