11 september 2019 - 19:00 - Economie
Het Marokkaans verkeersbureau ONMT heeft een partnerschap gesloten met C-Trip, grootste online Chinese reisagentschap.
De overeenkomst geldt voor een periode van drie jaar en doelt op een toename van het aantal Chinese toeristen die het koninkrijk bezoeken.
Marokko streeft ernaar jaarlijks meer dan 500.000 Chinese toeristen te verwelkomen, met name dankzij de marketingsamenwerkingen met C-Trip.
De overeenkomst werd door Adel El Fakir, directeur generaal van het ONMT, en Liang Jianzhang, president van C-Trip, ondertekend. Het reisagentschap zal meer zichtbaarheid geven aan de bestemming Marokko, met name via online reclamecampagnes.
C-Trip werd in 1999 opgericht en is één van de grootste online reisagentschappen en in China en in de wereld. Het bedrijf zit sinds 2003 in de Nasdaq.
Vrouw van Marokkaanse expat gearresteerd voor overspel in Nador
Lamine Yamal baalt: geen auto van FC Barcelona
Trouwen via TikTok: Marokkaanse fkih maken het mogelijk
Forbes plaatst Marokkaanse banken tussen grootste ter wereld
Marokkaanse douaneregels voor auto-overdracht diaspora
Marokkaans Ayoub bakt beste pizza ter wereld
Forbes plaatst Marokkaanse banken tussen grootste ter wereld
Marokko’s auto-industrie groeit, Spanje onder druk
Belasting betalen in Marokko verandert
Emirati kroonprins richt holding op in Marokko
Marokkaanse dirham houdt stand
Blauwe energie: Spaans geld voor eerste offshore windpark Marokko
Marokko slaat alarm: Russisch gokapp plundert deviezen
Marokko verdrievoudigt paprika-export naar Spanje