11 september 2019 - 19:00 - Economie
Het Marokkaans verkeersbureau ONMT heeft een partnerschap gesloten met C-Trip, grootste online Chinese reisagentschap.
De overeenkomst geldt voor een periode van drie jaar en doelt op een toename van het aantal Chinese toeristen die het koninkrijk bezoeken.
Marokko streeft ernaar jaarlijks meer dan 500.000 Chinese toeristen te verwelkomen, met name dankzij de marketingsamenwerkingen met C-Trip.
De overeenkomst werd door Adel El Fakir, directeur generaal van het ONMT, en Liang Jianzhang, president van C-Trip, ondertekend. Het reisagentschap zal meer zichtbaarheid geven aan de bestemming Marokko, met name via online reclamecampagnes.
C-Trip werd in 1999 opgericht en is één van de grootste online reisagentschappen en in China en in de wereld. Het bedrijf zit sinds 2003 in de Nasdaq.
Autoriteiten verbieden luxe bruiloft in Tetouan
Tienerzoon advocaat in Nador doodt vrouw met peperdure mercedes
Grote familie uit Ouezzane eist actie tegen drankmerk
Achraf Hakimi en rapper Morad samen gespot in Tanger (video)
Boko Haram-leider uitgeschakeld na tip van Marokko
Marokko doet het goed: land telt 7500 miljonairs
Boycot doet Danone wankelen in Marokko
Goed nieuws voor Marokkaanse economie: dirham stijgt
TotalEnergies verkiest Marokko, onvrede in België
Turkse export van machines naar Marokko groeit fors
Grote Spaanse groep verlaat Marokko
Miljardenverlies voor Marokko door fraude met douanepapieren
Marokko koopt meeste Tunesische dadels op
Geld meenemen naar Marokko? Let op!