6 april 2011 - 16:02 - Economie
De Zweedse Hennes & Mauritz (H&M), zou besloten hebben in de kader van haar ontwikkelingsstrategie haar netwerk in het buitenland te vergroten. De modeketen denkt eraan zich dit jaar in Marokko te vestigen.
De Zweedse modeketen, die de prijzen van haar producten heeft behouden in 2010 ondanks de stijgende wereldprijzen van katoen, prijzen die haar reputatie maken sinds 1947, heeft haar winst zien dalen van 30% het eerste kwartaal van 2011.
De groep bezit op dag van vandaag een wereldwijde netwerk van 2206 winkels en 59.440 medewerkers. H&M plant 250 nieuwe winkels te openen waarvan de meesten in China, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten zullen worden gevestigd.
Prins Moulay Rachid op spoedtop in Qatar
Het verhaal van Marokkaanse Nada, die als 9-jarige door een sekte werd ontvoerd
Luxeleven Redouan wordt zijn ondergang in België
Marokko mikpunt van lastercampagne op TikTok?
Redouan Achergui krijgt 30 jaar cel voor moord op Yentl Heylen
Dieven in Marokko imiteren ’La Casa de papel’
China pompt 18 miljard in Marokko’s duurzame toekomst
Marokko verdedigt omstreden exportbeleid olijven
Sterke Marokkaanse dirham in opmars tegen dollar en euro
Belastingontduiking in Marokko floreert door juridisch gat
Miljardair Patrick Drahi verkoopt Marokkaans callcenter door miljardenschulden
Historische prijsdaling olijfolie in Marokko
Marokko krijgt (eindelijk) toegang tot Amerikaanse vismarkt
Marokko blokkeert lading runderen, duizenden dieren vast in haven