Zoeken

Coronapatiënt in Tanger doet zelfmoordpoging

30 juli 2020 - 14:19 - Marokko

Geschreven door Mehdi Khabbouj

Een persoon die positief was getest op het coronavirus, heeft zondag een zelfmoordpoging gedaan in het ziekenhuis van Tanger.

Het slachtoffer sprong van de tweede verdieping van het ziekenhuis om een einde te maken aan zijn leven.

Volgens Tanja24 overleefde de patiënt en kreeg onmiddellijk de nodige zorgen.

Het parket heeft een onderzoek bevolen naar de zaak. De patiënt zou niet in levensgevaar verkeren.

Lees meer

Wereld-Marokkaan met corona ontsnapt uit ziekenhuis Nador

Een van de elf passagiers die positief waren getest op het coronavirus op een boot afkomstig uit Sète, is dinsdag uit het ziekenhuis van Nador ontsnapt.

Marokko: tienermeisje wordt door vader betrapt en springt van 2e verdieping

Een 16-jarig meisje heeft maandagavond in de wijk Ennahda in Salé een zelfmoordpoging gedaan door van de tweede verdieping van een gebouw te springen.

Uit Dubai gerepatrieerde Marokkaanse doet zelfmoordpoging in hotel Agadir

Een jonge Marokkaanse vrouw die enkele dagen geleden vanuit Dubai naar Marokko was gerepatrieerd, heeft in een hotel in Agadir waar ze in quarantaine was geplaatst een...

Marokkaanse overleeft coronavirus maar verliest long

Fatima Bridle heeft het coronavirus overleefd na 141 dagen in een Brits ziekenhuis te hebben doorgebracht, waarvan 105 dagen aan de beademing.

Marokkaanse Italiaan met coronavirus vlucht naar Marokko

Een Marokkaanse Italiaan die in Italië positief werd getest op het coronavirus, is naar Marokko gevlucht. De man moest veertien dagen in quarantaine in zijn woning blijven.

Bladna.nl

Bladna.nl - 2026 - Contact - Over Bladna.nl - Privacybeleid - Ons team