18 januari 2016 - 22:14 - Wereld
In de straten van het Canadese Montréal zijn in de afgelopen dagen tientallen oranje sneeuwpoppen verschenen om Marokkaanse mandarijnen te promoten.
De creatieve promotiecampagne is het werk van reclamebureau Cundari volgens persagentschap MAP. De campagne liep van 11 tot 16 januari et kreeg de naam "Proef de zon".
Volgens Cundari doelde de campagne erop de drie types Marokkaanse mandarijnen bij de Canadese consumenten bekend te maken.
De campagne is in ieder geval een succes. Tientallen Canadezen deelden in de afgelopen dagen foto’s met de oranje sneeuwpoppen en de hashtag #clementinesmaroc. Wie de hashtag deelde loopt de kans een reis naar Marokko te winnen.
Marokkaanse diaspora profiteert massaal van nieuwe woonhulp in Marokko
Luchtvaartindustrie: Marokko concurreert met Europese reuzen
Moderne Amerikaanse pantserwagens voor Marokko
Marrakech zet offensief in tegen criminaliteit
Burgemeester Karim Bouamrane prijkt op voorpagina New York Times
Gianni Infantino wakkert spanningen aan tussen Marokko en Spanje
Burgemeester Karim Bouamrane prijkt op voorpagina New York Times
Broers Mounir en Mustapha leiden grootschalig datingscam
Boom hotelsector in Marokko baart zorgen op Canarische Eilanden
Franse minister: "Zonder de Marokkaanse politie zou Frankrijk meer gevaar lopen"
Leider Mocro Maffia op de vlucht, koninklijke familie Nederland bezorgd
België stuurt een inlichtingenofficier naar Marokko
Spanje zet AI-drones in om grens met Marokko te controleren
Marokkaanse influencer slachtoffer racistische aanval in Parijs