17 juni 2011 - 11:30 - Marokko
De Authenticiteit en Moderniteit Partij (PAM) wil een plaats in de regering et om deze te bereiken treed hij (eindelijk) de wereld van nieuwe informatietechnologieën in.
De PAM zou actief aan een nieuwe verkiezingscampagne werken hopend daarmee een record te breken tijdens de komende verkiezingen van oktober.
Voor deze nieuwe marketingstrategie zal de PAM binnenkort een nieuwe website lanceren en sociale netwerken zoals Facebook en Twitter massief investeren.
De nieuwe campagne komt in aanvulling van de 6000 lokale vertegenwoordigers die hem al een mooi aantal stemmen zal opbrengen tijdens de verkiezingen. De PAM is intussen ook op zoek naar allianties met andere partijen.
Op 15 mei nam Fouad Ali El Himma zijn ontslag van de twee interne commissies van de partij. De man, vriend van de koning en publiek figuur van de PAM, ondermijnde daarbij de partij en zijn plaats in de Marokkaanse politiek.
Strenge controle op brandstof in Marokko
Marokkaanse diaspora massaal naar huis
Duizenden banen bedreigd in Marokko
Anouar Ait El Hadj schittert in Champions League
Real Madrid geeft jonge slachtoffer aardbeving Al Haouz nieuwe thuis
Halal vlees op school in Canada, ouders boos
Marokkaanse diaspora massaal naar huis
Duizenden banen bedreigd in Marokko
Prinses Lalla Salma duikt weer op in Marokko
Drie jaar cel voor Marokkaanse activiste Saida El Alami na koninklijke gratie
Opmerkelijke uitspraak in Marokko: ontrouwe man hoeft cel niet in
Marokko rijdt toekomst in: 43.000 nieuwe vrachtwagens
Marokko pakt goudmarkt aan: goedkoper goud voor iedereen?
Ophef om haastige opknapbeurt voor komst Koning Mohammed VI