17 juni 2011 - 11:30 - Marokko
De Authenticiteit en Moderniteit Partij (PAM) wil een plaats in de regering et om deze te bereiken treed hij (eindelijk) de wereld van nieuwe informatietechnologieën in.
De PAM zou actief aan een nieuwe verkiezingscampagne werken hopend daarmee een record te breken tijdens de komende verkiezingen van oktober.
Voor deze nieuwe marketingstrategie zal de PAM binnenkort een nieuwe website lanceren en sociale netwerken zoals Facebook en Twitter massief investeren.
De nieuwe campagne komt in aanvulling van de 6000 lokale vertegenwoordigers die hem al een mooi aantal stemmen zal opbrengen tijdens de verkiezingen. De PAM is intussen ook op zoek naar allianties met andere partijen.
Op 15 mei nam Fouad Ali El Himma zijn ontslag van de twee interne commissies van de partij. De man, vriend van de koning en publiek figuur van de PAM, ondermijnde daarbij de partij en zijn plaats in de Marokkaanse politiek.
Marokko veilig om te bezoeken? Laatste reisadvies VK
Marokko wil 600.000 schapen importeren voor Eid ul-Adha
Azzedine Ounahi krijgt bod die hij niet kan weigeren
Toestel Royal Air Maroc aan grond door motorstoring in Parijs
Prinses Amalia terug in Nederland na bedreigingen Mocro Maffia
Nieuwe club voor Sofyan Amrabat?
Marokko veilig om te bezoeken? Laatste reisadvies VK
Marokko wil 600.000 schapen importeren voor Eid ul-Adha
Nieuwe vliegtuigen voor Royal Air Maroc
Marokko in wereldtop goedkoopste familievakantiebestemmingen
Grotten van Hercules in Tanger bedreigd door bouwprojecten
Jonge vrouw vermoord na wilde avond in toeristencomplex Marrakech
Rotterdamse influencer Armani vast in Marokko na omstreden blind dating
Marokkanen verwerpen influencers