17 juni 2011 - 11:30 - Marokko
De Authenticiteit en Moderniteit Partij (PAM) wil een plaats in de regering et om deze te bereiken treed hij (eindelijk) de wereld van nieuwe informatietechnologieën in.
De PAM zou actief aan een nieuwe verkiezingscampagne werken hopend daarmee een record te breken tijdens de komende verkiezingen van oktober.
Voor deze nieuwe marketingstrategie zal de PAM binnenkort een nieuwe website lanceren en sociale netwerken zoals Facebook en Twitter massief investeren.
De nieuwe campagne komt in aanvulling van de 6000 lokale vertegenwoordigers die hem al een mooi aantal stemmen zal opbrengen tijdens de verkiezingen. De PAM is intussen ook op zoek naar allianties met andere partijen.
Op 15 mei nam Fouad Ali El Himma zijn ontslag van de twee interne commissies van de partij. De man, vriend van de koning en publiek figuur van de PAM, ondermijnde daarbij de partij en zijn plaats in de Marokkaanse politiek.
Ongerustheid in Tanger door grote actie bij Bank Al-Maghrib
Turbo voor de rechter voor moord op echtgenoot Rym Fikri
H&M goes Marrakech in nieuwe collectie
Megaproject gaspijpleiding Marokko-Nigeria start in Dakhla
Marokkanen in opstand tegen zomertijd
Marokko: 430 km aan HSL-lijnen in 5 jaar
Ongerustheid in Tanger door grote actie bij Bank Al-Maghrib
Turbo voor de rechter voor moord op echtgenoot Rym Fikri
Megaproject gaspijpleiding Marokko-Nigeria start in Dakhla
Marokkanen in opstand tegen zomertijd
Marokko: 430 km aan HSL-lijnen in 5 jaar
Marokko bouwt gigantische scheepswerf om Spanje (en Europa) uit te dagen
Veel vluchten naar Marokko geannuleerd
Marokko en Algerije wedijveren ook over militair budget