Marokko: 1735 ton voedsel in beslag genomen in tweede kwartaal 2018
De Marokkaanse warenautoriteit ONSSA heeft in het tweede kwartaal van 2018 ruim 1735 ton voedsel in beslag genomen.
10 februari 2018 - 14:40 - Marokko
In de regio Tanger-Tetouan-Al Hoceima werd in de loop van vorig jaar 263 ton ongeschikt voedsel vernietigd.
Volgens de regionale tak van de Marokkaanse warenautoriteit ONSSA werden in de regio controles uitgevoerd op 53.000 ton voedsel. Daarvan werd 263 ton in beslag genomen en vernietigd.
In dezelfde periode werden 232 zaken aan de justitie toevertrouwd en 254.000 ton importvoedsel bij de grenzen gecontroleerd, waarvan 608 ton geweigerd.
Vorig jaar werd in heel Marokko 4730 ton voedingswaren in beslag genomen en vernietigd.
Lees meer
De Marokkaanse warenautoriteit ONSSA heeft in het tweede kwartaal van 2018 ruim 1735 ton voedsel in beslag genomen.
In de regio Tanger-Tetouan-Al Hoceima werd in de tien eerste dagen van de maand Ramadan ruim 4,5 ton bedorven voedsel in beslag genomen.
De Marokkaanse warenautoriteiten ONSSA meldt in een rapport over de activiteiten van de dienst in 2019, dat in de loop van vorig jaar ruim 125 ton munt werd vernietigd of...
In de eerste veertien dagen van de maand Ramadan werd 93 ton bedorven voedsel in beslag genomen en vernietigd in Marokko
Sinds het begin van het jaar werd ruim 830 ton bedorven voedsel in beslag genomen en vernietigd in Marokko.