Marokko: civiele bescherming opent 16 hulpposten langs snelwegen
Snelwegbedrijf ADM heeft de installatie aangekondigd van 16 hulpposten van de civiele bescherming langs de snelwegen in Marokko.
9 maart 2018 - 11:20 - Marokko
Er werden geen overstromingen gemeld op het snelwegnetwerk in Marokko na de laatste regenval. Dat bericht snelwegbedrijf ADM in een verklaring.
Volgens ADM zijn er berichten gepubliceerd over vermeende overstromingen op Marokkaanse snelwegen. Deze meldingen zijn echter vals en ongegrond volgens het bedrijf.
ADM herinnert er tevens aan dat de veiligheid de kern vormt van het bedrijf. Dankzij de inspanningen van de groep zijn de snelwegen in Marokko op dag van vandaag "vier keer veiliger dan normale wegen".
Lees meer
Snelwegbedrijf ADM heeft de installatie aangekondigd van 16 hulpposten van de civiele bescherming langs de snelwegen in Marokko.
Het is eindelijk zover. Het Onderzoeksinstituut voor zonne- en nieuwe energieën Iresen heeft de installatie aangekondigd van de allereerste oplaadpunten op rustplaatsen langs de...
In een poging om een einde te maken aan de aanvallen op Marokkaanse snelwegen heeft snelwegbeheerder ADM de installatie aangekondigd van bewakingscamera’s en hekken.
Anouar Benazzouz, CEO van snelwegbedrijf ADM, heeft eerder deze week in een interviw laten weten dat er werd gedacht aan een nieuwe snelweg tussen Nador en Guercif.
Snelwegbedrijf ADM is in beroep vrijgesproken. Het bedrijf, dat in eerste aanleg wel was veroordeeld, is volgens de justitie niet verantwoordelijk voor steengooi-incidenten op...