12 oktober 2019 , 19:50 - Fouad Badel - Sport
Puma heeft woensdag in de Morocco Mall in Casablanca de nieuwe shirt van de Atlas Leeuwen gepresenteerd. Het truitje overtuigt echter niet en krijgt veel kritiek op sociale media.
De Marokkaanse voetbalbond had onlangs besloten om een einde te maken aan de samenwerking met Adidas ten voordele van Puma. Een overeenkomst werd gesloten tot 2023.
Challenge bericht dat de twee nieuwe shirts die werden gepresenteerd zonder verrassing rood en groen zijn. De rode trui is voor thuiswedstrijden en de groene trui voor wedstrijden in het buitenland.
Wat vele fans van de Atlas Leeuwen echter niet bevalt is het design van de twee voetbaltruitjes. Jamal Astaifi, bekende Marokkaanse sportjournalist, noemde de truitjes zelfs een totale flop van Puma.
Het is de derde keer dat de Marokkaanse voetbalbond voor een samenwerking met het Duits sportmerk kiest. Puma werkte al voor het Marokkaans elftal van 1998 tot 2002 en van 2007 tot 2011.
Marokko zet undercoveragenten in tegen malafide taxichauffeurs
Marokko investeert miljard dollar in gashub bij Nador
Sektioui zet Marokko op scherp voor finale Arab Cup
Haitam overleeft arrestatie niet: Spanje eist antwoorden
Europese bankgigant dumpt Marokkaanse tak
Marokko moet puzzelen door schorsing en blessures op Arab Cup
Sektioui zet Marokko op scherp voor finale Arab Cup
Marokko moet puzzelen door schorsing en blessures op Arab Cup
Souffian El Karouani hekelt ijzige stilte van Walid Regragui
Walid Regragui kiest voor risicovol plan
Ayyoub Bouaddi krijgt spreekverbod over Marokko
Geen derby Marokko-Algerije op Arab Cup na stunt VAE
Afrika Cup 2025: Marokko kiest voor ervaring, negeert wereldkampioenen U20
Rabat betaalt 20 miljoen dirham voor hightech toiletten